Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 25 Jun 2011

::.. ALA ALA BERPHOTOSHOT..3 DARA..::


Aduaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... pepagi lagi dah rasa... Se..Se..Se.....Se..Se.. SEMPUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT hahahahhahahahahhahahahahahha..... sepah memang terbaikkkkklaaaaa.. dah jangkaaa dah.... tapi tak bermakna yang lain tak baik..  tapi .. aku memang sempuuutttt pun pagi nie.. entah naper entah tetibaaa.. bangun pagi nak solat tadi dada nie rasa semacam plak.... semputtttt aku nie.. jadi lepas aku operation haritu.. paru-paru aku dah tak stabil laaa... ada masa ok.. ada masa KO.. risau gak aku nie.. sebab kan kes aku masuk ICU tu.. sebab paru-paru aku ada jangkitan kuman kan.. aku takut....!!!!!!!!!!!!! 

So......... lupa kan seketikaaaa SEMMMPUUUTTTTTT tu.... meh aku nak tayang pic anak-anak dara cucu ATOK ZAHAR..... .. nie pic kengkonon berphotoshot ler kengkonon nyaaa.. nak hire orang tak mampu.. buat sendiri jerk ler.. bukan nyaaaa PRO pun... tapi tak kisah laaa kan.. janji adooooooooo............ .......... aku kan.. memang tabikkkkk springggg ler dengan cameraman/camerawoman nie.. sebab dorang leh handle semua situasi.. nak lagi pic baby .. kalau baby kecik.. rasanyaa tak lah renyah sangat.. tapi baby yang dah tak reti dok diammmm..... aduaaaaiiiii... menguji kesabaran kan...renyah seriusssssss ko....... masa aku nak snap pic hannah dengan fariesya nie... mak SEMPUUUUTTTTTT hokayyy.... kang aku letak macam nie.. ehhhh.. leh plakkk dia merundum ke tempat lain.. si hannah plak bila aku letak mainan depan dia... dan-dan tu.. merangkak.... dah elok duduk.. baru nak snap.... dah bergerakkkkk.. penattttt..... (lagi pun aku tak pro.. tu yang penat tu..)

hokayyy.. meh-meh aku nak tayang hasil kerja tangan aku yang tak pro nie....
















Tiada ulasan: