Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 26 Mei 2011

::.. SEDAP SANGAT KE CIK HANNAH Oiiii...::

Aduaiii
Bila dengar.. kelakar pun ada.. risau pun ada..
nie kes cik hannah kepink kepink ler..

petang tu aku ambik dia ..
cikgu dia kata.. hannah nangis nak hisap ibu jari kaki tak dapat.
aku tak ler heran sangat ..
sebab si kecik tu memang suka hisap jari kaki dia sendiri..
so aku kata laa..
dia memang suka hisap jari kaki dia

rupanya.. bukan dia nangis tak dapat hisap jari kaki dia..
tapi dia dok nangis sebab tak dapat hisap jari kaki cikgu dia..
siap merangkak lagi ..bila cikgu dia lari-larikan diri..

haaa ko.. terkejut lak aku dengar
meremang bulu roma pun ada gak.. kikikikiki..

nak ajer aku tanya.. HABIS TU BAGI JUGAK KER
mana laa tau kan..sebab nak suruh budak diam..
tetiba terpikir kalau laa dia bagi gak.. kaki dia ada CAGU tak.. kalau ada, habis laa anak aku..
nak kena cari ubat ler kalau gitu.. nak matikan kuman.
kah..kah..kah..

petang semalam time aku ambik
lain plak citer
hannah nangis sebab tak dapat nak tarik dan hisap jari kaki baby

Aduiii fenin kepala mak ko nie  tau takkk...
cik hannah..oiiii


tebal gila bibir mak cik hannah bilaa tengah risau.. kikikiki


Pesanan Khas... untuk bapak HaziqAimanKaysah............ sila tengok pic nie.. dan RENUNG-RENUNG KAN.... dan  SELAMAT BERAMAL.. kikikiki

sonok ker DIK.. kamuu buat kerja sekolah atas tu..



5 ulasan:

ZanaNordin berkata...

adeh...hannah ooo hannah
mcm2 peel kamu yerk
nak gelak ada..tp risau pun ada
sedap ke hannah sayang ibu jari kaki tu....kot ibu jari kamu tu diampunkan ler..nie sampai ibu jari cikgu and kawan awak pun awak kejarrrr......adeh!

alahai..tu anak bujang ko kemain khusyuk buat homework belakang tv atas kabinet tu apa kes kak....

Shima Md. Zahar berkata...

zanna..

kannn... kot kaki sendiri.. dia rasa strawbery... tu yang dia rasa kaki sikgu or kawan dia tu rasa coklat.. tu yang beria dia terjah tu.. strawbery celup coklat kan sedapkan.. hahahaha... risau mak nie tau.. kot laa cikgu dia betul2 bagi gak.. banggang laa kan.. heheh.. yang si abang tu plak.. memalukan sungguh.. macam dah tak cukup meja dalam umah nie.. sampai atas kabinet tv pun jadi gak..

armouris berkata...

info tentang hisap jari di SIHAT SELALU - Hisap Jari Boleh Akibatkan Jongang

Shima Md. Zahar berkata...

Tq yer armouris .. dengan info tu. ingatkan kalau hisap jari tak meninggalkan efek apa-apa...

mawar (^_*) berkata...

hehehehe...terbaik la anak2 akak ni =)

comei je tmpt blaja aiman =)