Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 31 Mei 2011

:... AMBIK KO.. SOLD OUT TERUS...::

Hebat sungguh ker Novel nie..
kalau dulu aku tak tau pun wujudnyaaa novel sebaik nie..
selalu kalau pergi MPH
aku mesti jenguk novel ... sharifah abu salem ajer..

tapi sejak dua menjak nie..
eh..eh..
aku jatuh cinta plak...
dengan novel nie...


haaa ko penangan drama NORA ELENA...
novel nie bleh sold out ko...
merata gak ler aku terjah MPH Alamanda nak beli novel nie
sekali Nan Adddoo..
sabtu plak aku terjah lagi MPH OU...
katanyaaa SOLD OUT..

belum ada cetakan yang terbaru katanya..
aduuuuiiiii

tak kira nak cari gak novel nie sampai dapat..
kalau MPH tak ado...
aku nak g terjah kedai buku muthusamy...
harap-harap ada...

Nak feeling-feeling.. dengan SETH TAN.....
kah..kah..kah..

1 ulasan:

mawar (^_*) berkata...

hikhik..sy ingat sy sorang je yg mcari novel ni,,,rupe2 nye ade geng jgk la...if akak dpt dulu nnt beli kan tuk sy sekali ehh =)