Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 8 April 2011

::.. KEK KUKUS MASAM MANIS..::


Haaaa... ambikkkkk...
sikittttt punyaaaaa besaaaaaarrrr... ehh benda tu panggil apa ek..
tetibaaa aku hilang ingatan lerrrr..
ni kerja akakkkkkk.. akuuuu.. dan bendaaaa nie pun hasil kerja tangan diaaaa..
aku tukangggg ngaaapp jer...

Kek Kukus Masam Manis
Kuih yang palingg renyaaaahhh nak buat..
di sebabkan susah dan leceh..
maka ... bagi aku yang sememangnyaaaa rajin nieee..
di nasihatkannn order sahaja...
tapi jangan terkujat.. kalau ko g belli harganyaaa mahal..
jangan nak berkiraaaa..
masukk tembolok ko jugaaaakkk kaaaannn

tapi alhamdullilah ler..
akak aku pandai buat kan... order sajork..
kalau order dengan orang lain.. sudah semestinyaaa kena bayarrr..
tapi  disebabkan akakkkk aku yang wat..
maka....

FOC

kikikikiki


P/S:... sesaper yang nak orderrrr bleh order dengan aku atau korang email.akak aku sendiri..zmz64@yahoo.com.my


1 ulasan:

ZanaNordin berkata...

uish...besar2 asam hawflakes dia kak
aku nie...suka ngan kek kukus asam manis nie...tp nak buatnya..adeh..pikir 44x pun belum tentu jadi kak..