Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 20 April 2011

::.. BERAMAL JARIAH DI TENGAH BULAN...::


Pepagi.... tetibaaaaa terkujat.... bila FB 'server cannot found'
apa kejadahnyaa tah..
maka.. pepagi kekeringan idea... nak meratib tak bleh..
puas gak ler dok godek ... punya godek.. lagi godek.. bergodek-godek..
tatap... tarak buleh..

habisssss dah tak bleh..
jadi...... moh kita meratib ke sini...
dari pagi tadi dok terjah dari satu blog kesatu blog..
haaaa jangan dok kata aku tak buat kijaaa no....
aku sampai opisss subuh sepe'ei..
manusia-manusia tak sampai lagi..
untuk mengilangkan kegetaran jiwa yang penuh keimanan sambil mendengar surah YASSIN di youtube..(takut sebenarnyaa)
tu yang dok meratib blog ke blog..

wokeeeeiii
meh makcik nak citer... tapi citer lama .. kira lama tak lama jugak ler
ada laaa lama dalam 175 jam ..
korang kira laa sendiri aku pun tak reti  nak kira..hari keberapa..
maklumlaaaa matematik LULUS dengan CEMERLANG..
kah.kah..kah..

pada haritu.. tetibaaaa tekak aku teringin bebenor nak melantak DOYAN..
nie gara-gara nengok 360 dekat TV3..
Doyan musang king laaa.. XoXo laa... 101 laa, 102 laaa..
sib baik 019,012,013 tak dek kan.. kalau tak dah sama dengan no hp..

tekak demand nak mentekedarah doyan hak paling mahal
Musang King..
so sirih ler laki kecintaan pergi terjah..
sekali katanyaaa nan ado..
yang ado doyan lain.. tapi adik pada musang king..

aku kata.. kalau mahal bebenor... beli satu bijik pun jadi ler
dari tak dek..
haaaaa
terkejut beruk mak minah.. ko .. bila laki kecintaaann memaklumkan
rege doyan tu..
3 bijik.. persamaaaaannn dengan RM 80.00
umaaaannnnggg aiiiiii mahal bebenor...

disebabkan Doyan RM 80.00
maka.. moh kita perpuasa sampai hujung bulannnnnn...
kah..kah..kah..kah...

terserlah kegigihan  ...

anak jantan dok menunggu.. 'bila ler leh melantak doyan tu lama benor menunggunyaa'

uisssshh tangan saper laaa tu.. tak menyempat..

mana yang korang terliur..doyan kah.... pipi gebusss kah..

perghhhhh isi 'nala'.. hilang kempunan tekak aku nie..

yang best.. kitaorang dok melantak doyan dekat dapur ..
yang si minah kecik tu dekat depan..
ingat kan minah tu tidur...
sekali nengok.. haaaaaaa ambikkkkkkk.

.sib baik ada halang dengan bantal.. kalau idok.. kebawah kabinet TV ler minah nie bertahta..

nie semalam punyaaa citer..

petang masa ambik minah nie dengan aiman
aku dok nanya ler..
minah nie nangis ker idok.. sebab minah  nie demam..
sekali... cikgu nie ngadu..

"dia tak nangiss kak.. merenggek pun  tak... tapi kan.. hannah dok cungkil mata baby kak.. saya dah ulik tido.. bila saya tinggal kejap.. saya nengok dia tengah dok cungkil mata baby tu.."...

ambooooiiiii cik hannah.... bukan main kamoo yer..
tak cukup lagi ker mata kamoo tu dah bulat..
mata anak orang plak kamoo nak korek..

".. eh.. bijik mata kita plak dia nak koreeeekkkk".... kah..kah..kah


4 ulasan:

yatt berkata...

mahal kalau puas hati tak pe...

Cik Pah berkata...

aduih.. cik pah skang nih tgh batuk selsema.. akibat makan durian tak hengatlah nih..

Shima Md. Zahar berkata...

yatt..

yer .. sesungguhnyaaaa isi doyan tu sangat mantopppsssss...

Shima Md. Zahar berkata...

cik pah...

yer itu laa penyakit yang dok menyinggah dekat saya sekarang.... adoiiiiaaiii bila mau sembuh laaa.. tapi ada hati nak g beli doyan lagi.. pompuan nie memang tak kan insap.....