Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 11 Mac 2011

::...PUAS SUA.. LAGI DI SUA LAGI MELALAK..::

Sayu gilaa hati aku nie
kengkonon hajat hati tu biar ler lama sikit..
kalau tak sampai 1 tahun.. paling lama pun biarlah 7-9 bulan

Aduiiii.
camno aku nak buat nie..
pelaburan dah keluar ratus..ratus.. tak kan 3 bulan jer

camno aku nak buat nie..
puas aku sua kan.. idok nyaa dia mau..
lagi aku sua lagi dia melalak..
baru 3 minggu tak kan sudah lupa kot..

HANNAH KAYSAH
sudah tidak mau BF lagi.. sodihhhhh hati omak kau nie nak oiii...



2 ulasan:

ekin mahmud berkata...

klau dah minum susu botol mesti dah lupa yang cap gantung nye..
macam arissa lah baru umur 2 hari mula minum susu botol terus nak guna botol je..huhuhu...seedihh kan

cikwawi berkata...

kesian shima.. bb da nipple konfius tu.. jgn putus asa ok. hari2 bagi jugak direct.. ada org cakap mmg dia meraung2 sbb takmo tapi nanti lama2 bila penat dia yg mengalah dia isap jugak. kalu kita tak kuat semangat mmg kesian nenguk dia meraung2 takmo breast kita. try skin to skin binding.. mama n bb buka baju sama2 cekci takpe.. biar dia cium bau badan kita yg masyam2 harummm tu.. mesti dia lalok n pelan2 isap gak nenen.