Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 9 Februari 2011

::.. SIKIT LAAA PLAK???...:

 ..........????!!!!!.......
kikikiki.... hehehehehehe.......
hahahahaha... hahahahhahahah
snfffff..snfffff..snfffffffff.............(keluar air hidung.... sebab gelak banyak..)


orang tetua kata jangan ketawa banyak... nanti menangiss kaaannnn..
nie aku nie kategori ketawa sambil nak menangisss laa niee..
bukan takat nak menangis....  tapi tahap nak MERAUNGGG dah nieeee...

hikhikhikhikhik....
situasi dalam keadaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn TAKUT.....

haaa sebelum tu.. aku nak cakap nieeeee....
dengan VANGGAAA nyaaaa aku dah start kerjaaaaa.........
kembali berkhidmat untuk NEGARA terchentaaaaaaaa....... sebab dah 90 Hari aku berkhidmat untuk anak..
kaaaannnnnnnnnnnnn....

alhamdullilah.. kaysah kepink..kepinkkk ok tak ada masalah...
aiman plak aku hantar dia sekolah... dekat QAFA AL-FAQIHIN.. tempat lama dia tu laaa...
dengan harapan 'JANGAN LAAA DIA LARI LAGI"...
masa hari isnin aku pantau.. alhamdullilah ... OK.. dan nampak dia seronok sesangat..
sebab maybe enviroment baru kot..
pagi aiman aku hantar nursery dengan kaysah.. lepas tu van akan ambik dia .. tengahari pun dia akan balik ker nursery tu balik.. senang kannnn.. tak yah aku nak keluar-keluar hantar dan ambik dia....

Tapiiiii......
yang aku sedihhhhhhhhhhhhhhhh dan nak meraunggg  nieeee
sebab.....................................................

KENAPA HASIL TENUSU AKU MAKIN SIKIT NIE.....

semalam aku pump kat opis.. pagi membawa ke tengahari..... hasil tenusu aku hanya 4 oz ajer.......
aduuuuiiiiiiiiiiiiiii nak menitik nieeeeeee air mata aku dah ....... sekali pump 2 oz itu pun tak berapa nak sampai ke angka 2 ........... malam plak aku tak pump sebab kaysah mengempel tak bleh lepas...

3 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

tu laa dugaan kan kak bile kite bf nie.....tang kumpul stok yg takut tu....cube mildtea plak kak...ade jual kat mlo tu.....

ct_nurmarlissaa berkata...

owg kata..makan lobak putih..boleh meningkatkan pengeluaran anda...:-)..anyway salam pekenalan..k

cikwawi berkata...

nak piyed kot..

try minum air carrot susu lemak berkrim disukai ramai.