Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 10 Februari 2011

::.. MOOD ANAK DARA..::



Haaaaa........ 
meh .. meh.. meh.. tengokkkkkkkk...... pe'el  anak dara aku nie......... 
kalau pepagi nak hantar dia g nursery ghuper dia gini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 mukaaaa maniss kannn.. senyumm ajer..
sepanjang perjalanan asyik tersengih..sengih .. almaklum laa kan.. dah habis 2 labu +
plak dengan 1 oz formulaa mana tak tersenyumm ajer kannn...

TAPI...
kalau time ambik petangggg.... errrrrmmmmmmmm
gini laaaa plak ghuper dia..
gini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 masam mencuka ko... aku panggil pun wat tak reti ajer.. pandang pun tak nak..
bila aku pegang jari dia.. di tariknyaaa tangan dia...
aduuuuiiiiii anak dara aku..
apa yang tak kena pun aku tak tau....
yang kelakar tu..  wat muka gitu garang gitu... sambil hisap bibir..
hahahahahaha...


Meh 
tengok pic nie plak......
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.



haaaa nie si butak... kikikiki..
sekarang nie pepagi dah kena bangun..
selalu kalau bangun dia tak pernah mandi pun.. terus ajer hantar g nursery..
tapi laa nie.. dah kena mandi..
sib baik 2-3 hari nie mood baik..kalau tak.. 
asyik mengamuk ajer...



::... pertanyaan..::  weeeeii asal nuffnang aku dok atas tu.. apa masalah nyaa nie... selalu dok kat kaki.. nie dok kepala plak.. addduuusssss

7 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

hahahaahaha...anak daro ko dah pandai sentap2 kak oiiii...die majuk tu ko anta die pi taska...die tak mo...nak dok kepit ngan umminyeeee ajek hihihihi...

kaysah kepink2 tecik2 pandai sentap hihihi

Mieja@Amiizaa2001 berkata...

dua-dua tomei:):)

salamss perkenalan dari kmieja juga:):)

yatt berkata...

hahaha... emo lebih si kaysah ikut sapa???

Shima Md. Zahar berkata...

yati..

hikhikhikhik.. Yatt.. dah kata anak mak kan.. dah tentu ler ikut perangai mak.. hak..hak..hak...

Shima Md. Zahar berkata...

lieyaa..

tu ler.. dah pandai sentap.. sentap tak per.. jangan 'keras kepala' sudah.. tu lagi payah nak layan...

Shima Md. Zahar berkata...

mieja..

Tq..:)

ct_nurmarlissaa berkata...

manis nya..anak dara kamu...