Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 6 Februari 2011

::.. KENDURI 3 DARA PINGGITAN _ HANNAH KAYSAH,HANIE FAREYSHA & SYAHMINA AUFA..::

uhuhuhu.. alhamdullilah..
Home Sweet Home.. arggghhhh sonok gila dapat relax.. relax dekat umah ....
seminggu balik kampung rasa sekejap ajer.. balik kali nie rasa cam kelam kabut sikit...
sebab apa ?.. ontah.. aku sendiri tak pasti... masa cepat nau berjalan...

ok citer agak basi...
sebab tak sempat nak mengupload gambar....

akhirnyaaa ... setelah menanti.. menunggu.. .. .. mana tak nyaaa.. kena tunggu semua beranak baru ler leh buat kenduri together.. gether.... bulan 10 akak aku bersalin.. selang 15 hari.. aku lak meletop... bulan 12 akak ipar aku lak...pendek kata.. mak aku dapat 3 cucu sekali gus dalam tahun yang sama.. dan selang beberapa bulan ajer.. 

kenduri nie disponsor penuh oleh abang aku... keh..keh..keh..keh....
tapi tak bermakna aku goyang kaki... aku sponsor kek gula hangus, triffle, dengan bunga telur....
memula tu ingat nak tempah buaian, sekali dan nan ado ler untuk 3 baby sekali.. tapi dengan kreativiti akak ipor aku.. dia laaa yang gubah pelamin semua.. kalau tempah mau kena kuar duit beratus kan.. tapi buat sendiri jimat kos.. dan yang paling penting.. Cantik.....

Alhamdullilah.. majlis berjalan dengan lancar... nak lagi yang jadi tukang 'belah mulut' ialah abang aku sendiri.. hik..hik..hik... memula potong jambul dan lepas tu buat kenduri arwah untuk abah aku..
masa memula tu.. baby semuanyaa tido... baiiikkk punyaaa... baru.. ustaz nak mula baca ayat.. ehhh.. faresyha menangis... dah ler kena pujuk dulu..... dah elok .. tetiba aufa plak menangisss.. addduuuuaaaiiii.. sibb baik kaysah tak menangis.. kalau tak.. nan ado ler gambar-gambar nie semmua.. sebabb aku merangkap mak pengantin.. dan jugak jurugambar pengantin....Good Girl kaysah....:)...

disebabkan baby semua mood tak berapa baik.. maka gambar baby atas pelamin pun nan ado jugak.. yang ado gambar bersama omak pengantin ajer....jadi ler kan..

gambar banyak sesangat jadi untuk masukkan semua.. ajer gilaa laa kan.. so terpaksa laaa tapis menapis mana yang patut ajer.. kalau nak tengok semua.. masuk FB aku.. aku dah upload semuanyaaaa....



si kepink kepink.. baju di sponsor penuh oleh acik wanie.. sebab first bb girl..

si kecik Hannah Kaysah... pelamin idea akak ipar aku

si booolat Syahmina Aufa.. dan akak ipar aku.


si mentel Hanie Fareysha


ustaz moden.. (abang aku)

hannah kaysah..

acara memelah mulut

kemain nyoyot lagi si kaysah..

mak-mak pengantin.. kecuali yang tengah tu.. ibu ganti.. hikhikhik

 tinggal berdua.. sorang lagi dah menangis

 pusing dengan babah

 Nurul Hannah Kaysah..



 

3 ulasan:

Emy Omar berkata...

wah,,meriahnya..cantik singgahsana pengantin tu shima

Shima Md. Zahar berkata...

emy..
alhamdullilah.. cantik kan.. tu idea dan hasil kerja tangan SIL.. mama syahmina aufa

illa berkata...

Salam kenal..comel2nya puteri2 nie..