Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 11 Januari 2011

::.. VIRUSS MELANDA...::

uhukkk..uhukkk..uhukkkkk...
arrrrghhhhhhhh.... arrggggghhhhhhhhhh
errrmmmmmmm...errrmmmmmmm...
snifffffff...snifffffffffffffff..sniffffffffffffffff
apa ke heee' nyaa laa pompuan nie kan.... ko asal pompuan........ !!??

uwaaaaaaa...
saya tak sihat.. saya selesema ... badan saya sakit-sakit..
tongsil saya sudah bengkak , bukan aku sorang yang demam.. sudah semestinyaa laaa
aiman juga demam..(bdk nie kan kurang antibodi.. org baru bersin.. esok dia yang selsema)
nie semuaaa gara-gara berjangkit dengan en.din laa nie

bilaa aku dah tak sihat.. so.. semalam seharian
aku tak dapat nak polok-polok,tium-tium, gomol-gomol
dan yang palinggg kesian sesangat tak dapat nak 'menetek' kan
en.din   eh.. si kepink-kepink hannah kaysah..

yang paling sedihhh.. bilaaa dia pandang ajerrr dekat breast ummi dia..
malam tadi pun dia susah nak tido.. dekat kul 1 pg tak tido jugak.. puas babah dia ulik mayang dodoikan
last-last aku tak sampai hati aku terpaksa gak ler BF kan dia.. aku risau.. nanti dia plak berjangkit.
huhuhuhu... cian anak ummi


kepink kepink.. sudah 2 bulan..


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan risau shima... doktor pernah bagitau kt aku masa aku demam.. kita boleh menyusukan baby.. tiada kesan kat baby.. kalau takut sngat ko boleh pump dan bagi menggunakan botol.. jgn biarkan susu x berpump.. time2 cam nie la susu tgk banyak klu nak buat stok..

Ruziawati Bukhari berkata...

tula, klu berjangkit kat bb.. sian dia.. hidung bersumbat x leh bernafaskan? t br baik dr flu.. seminggu gak ar... seksa!

get well soon shima