Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 5 Januari 2011

:..THERAPY MINDA KONONNN::

KALAU LAPAR MINUM AIR..
KALAU LAPAR MINUM AIR..
KALAU LAPAR MINUM AIR...

...............................................................................................................................................................

Kengkonon ayat untuk therapy minda dan yang palingg penting therapy untuk peruttt...
kah..kah..kah..kah....
gila meroyan kan.... hahahahha..
habiss nak wat camno... lepas pantang nie berat aku makin melambung-lambung... pepejal makin membuak-buak...
asal aku lepas BF kan si kecik ajer.. aku laporrr....
asal aku lepas pump ajer... aku laporr..
habisss kalau dah lapor.. mesti ler aku makan kan...
asal makan ajer.. mesti lepas aku BF dan pump...
orang kata kalau kita BF kan baby.. badan kita maintain ..... ehh asal aku tak....
ker memang aku nie jenis baka besaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuu ... maka ko BF ker.. ko diet bagai nak mati ker.. badan tetap.. maintainnnnnn membuaaaaaaakkkkkkkkkkk..........

akak iparrr aku kata.. kalau nak maintain kan badan.. makan nasi dengan sup sayur.... dan elok jugak untuk penambahan susu... jadiii.. dah ler hari-hari aku masak sup sayur sawi..
sampai si haziq.. kena panggil budak sawi.. ......
kenapa asyik sawi..?? dah kata berpantang.. sayurrr tu ajer pun yang bleh makan..

aku rasa hari-hari aku dok makan laukk yang sama ajer... tapi so far idok ler aku bosannn lagi.. makin sukaa ada laaa.. kekadang tu.. bila aku tambah jugak laa fish ball atau wantan.. sebab lagi pun bukan tekak aku sorang yang nak makan kannn..... .. kang elok-elok.. anak tak besauu mana... mak plak yang terlebih besauuuuu..

haaaa macam mana tu.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku dah warning kat laki aku...

AGAK-AGAK KALAU BADAN AKU LEMAK TEPU TERLEBIH MEMBUAK.. KIRA HALAL..





2 ulasan:

Emy Omar berkata...

Sedap sup sayur tu shima..

Tanpa Nama berkata...

pembuka selera tu shima....