Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 26 Januari 2011

:.. TERLUAH GAK .. ::

Ko... selama ke hari nie.. aku asyik lerrrr pandang ajer...
nak ambik.... tak bleh....
asal ternampak.. belek...
asal jumpaa.. belek....
selama 7 tahun aku dok 'telan' ajer.....

kekadang tu bila nampak orang ambik
sayu jer hati aku nie...
aihhhhhh.. dok terpikir-pikir bile ler gamaknyaaa
.kat umah aku nak dihiasi dengan 'benda' tu...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
click laaa lagi....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku suka.. hehehehehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ni ler..

keh..keh..keh..
mesti ada yang kata aku nie kemaruk kan..
inilah hasil rembatan dekat ampang point haritu..
keh..keh..keh..
tapi bukan duit mak dia yang keluor..
nie duit ihsan apak dia...
cuma baju pink gaun dekat atas tu ajer.. akak ipar aku bagi..
baju tu untuk kenduri Potong Jambul Hannah nanti..

selama 7 tahun kawin kan..
dalam umah nie.. asyik lerr aku nampak BIRU ajer..
KEPINK.. nan ado..
iyolah kan.. anak aku kan lelaki, tak kan aku nak belikan warna pink dan gaun-gaun bagai..
ada sekali kakak aku .. dia g beli kan baju aiman.. VERSI GIRL...
aduaiiii.. siap bunga-bunga..
takkan aku nak pakaikan dekat aiman.. walau hakikatnyaa.. rupaa aiman cam girl..



1 ulasan:

yatt berkata...

akak, akak parah ko ni.. hehehe tak pe2 janji ko bahagia... :-) kalau dia dah pandai dia pun suka baju cantik2 hehehe