Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 18 Januari 2011

::.. SUSHI SOT.DOT.TOT.MOT..::

Kah..kah..kah..kah....
ko pernah dengar nama sushi tu...... tak pernah kannn....
ko tak akan pernah jumpa sushi tu dijual dimana-mana....

sushi SOT.DOT.TOT.MOT nie sangat sedapppp...
jangan kata peminat sushi yang suka... malah.. orang yang tak pernah makan / tak suka makan sushi nie.. akan menjamah sushi dengan tanpa rasa was..was...



jangan tak tau.. ini adalah sushi homemade ok.. bukan dibeli di sushi king... sushi kat jusco ... sushi kat c4.. dan jugak bukan sushi apa tah.. aku lupaaaa... yang pentingggg.. hasil kerja tangan.. mak dara dan anak dara.. sangat chudaaaapp dan sangat berbaloi-baloi...

dan yang palingg pentinggg.. laki aku yang tak suka pun makan sushi nie.. selalu kalau beli .. aku dengan aiman ajer yang 'bedal' tapi kali nie.. perghhh dia makan ok.. vanngaaa... tapi........ hahahahahah.. kelakar ok.. kalau makan sushi .. kita cicah dengan kicap khas untuk sushi... tapi..... laki aku telah berjaya melayukan sushi nie.. makan sambil cicah dengan SAMBAL KICAP.. cool kan.... ahahahahah

4 ulasan:

Rose Emely berkata...

shedap kan???

kak shimot...jengok blog i yer. ada tag utk contest!

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

wah kak...
aku mmg tak gemar sushi kak..
tak leh nak masuk kak..
adakah sushi nie tekak aku leh terima?

Shima Md. Zahar berkata...

zanna..
laki akak pun tak makan sushi.. tapi yang kitaorang buat nie. dia bleh makan ... tu yang vangga tu

KamYusuf berkata...

nak buat camner ye shima.. dah tekak melayu.. kalau cicah sambal tumis pun sedap..