Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 4 Januari 2011

:: ENTRY PENDEK DI TAHUN BARU..::

salam.. semuaaa..

HAPPY NEW YEAR.... ..

sowwyy ler baru nak wishhh.. coz blog lama tak di bukak.. kira halal laaa kalau dah basi yek..

huhuh.. first entry di tahun baru... .. lama tak berupdate.. tapi tak laaa lama sangat.. rasa-rasanyaaa bila di hitung, di belek, di kaji.. alaaaaaaahhh baru seminggu jer pun.. tak ada bahan ler.. nak lagi minggu lepas aku kesibukan menyiapkan keperluan akhir ke sekolah haziq irfan... macam-macam perlu di selesaikan..  dan lagi minggu lepas.. en.din kerja malam.. so.. tengahari tu tak berapa nak beronline ler.. habihhh camno nak beronlineee.. habissss ajer masak,..... aihhhhhhhhhh depa pakat tido.. aku mana leh tahan kalau nengok semua tido.. ... asal lepas masak ajer.. gedebommmm terbongkang... sampai ler ke petang.. perghhhhhh gilaaa heaven ko tido pepetang nie ghupernyaaa yer... hahahahahahhha... syokkk ooooo.... syok tak syok laaaaa.... badan pun ada sikit naik laaa.. sebab dah senang lenang kan... habih tu.. sessi berpantang dah habissss... hikhikhikhik....

dan sekarang pun aku dah ada aktiviti baru.. kalau dulu aktiviti beronline ajer.. tapi kali nie.. aktiviti menge'pump'.... yer aku telah berjaya menghasikan susu untuk stok si kaysah kepink kepink.... alhamdullilah.. hasrat nak BF terlaksana walaupun masih campur dengan FM... dalam seminggu nie dah ada dekat 11 tabung susu .. tapi aku nie kira masih dalam belajar lagi tentang susu ibu nie.. sebab sebelum nie aku tak BF haziq dengan aiman... kepada sesiapa yang berpengalaman meh ler syer-syer ilmu yerk.... :-)


 penghasilan nyaaa.. setakat seminggu..




3 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

eh ini permulaan yg baik kak...teruskan usaha mu kak...buat stok byk2 lagi....tuk memastikan akak naik keje nanti stok tuk kaysah mencukupi he he he...caiyok caiyok kak!~

yatt berkata...

wahhh hebat... :-) nak share tak de ilmu huahuhua.. good luck k.shima

Shima Md. Zahar berkata...

lieya...
alhamdullilah.. usaha kan di pertingkatkan lagi.. heheheh

yatt..
tak per.. sama-sama kita timba pengalaman dari orang yang mahir...