Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 18 Januari 2011

::.. BILA DIA DI KATAKAN BIRAT/TINTED..::

BIRAT?
ada yang tak tahu apa maksudnya BIRAT...
birat lebih mudah maksudnyaa nampak agak kehitaman..
itu yang aku faham.. kalau korang rasa pelik.. aku suggestkan.. korang pergi google.. atau cari dalam kamus
contoh ayat... ".. eh biratnyaaa kulit anak ko nie.."
dan ada plak yang keluarkan statement terbaru.
TINTED
contoh ayar..." eh.. kulit tinted laaa"

haaaa... macam mana ek aku nak cakap.. dan kenapa aku buat entry BIRAT nie..
huhuhuhu..

Ada insan-insan sekeliling aku telah mengeluarkan statement tu dekat anak aku
si tomeiii kepink..kepink.. Kaysah
yer aku.. memang mengaku kulit anak aku tu memang agak manja dari abang dia.. kalau nak bandingkan dengan haziq.. memang tak ada beza.. sebab sama ajer kulit nyaa.. tapi kaysah cerah sikit dari haziq
Tapi kalau orang bandingkan kaysah dengan aiman memang laaa jauh beza..

Sensitif..?.. aku rasa aku tak berapa sensitif sangat
sebab kalau dah mak dengan bapak nyaaa kulit birat/tinted ... tak kan anak nak putih melepak cam tepung.
kalau dapat tu kira bonus laa kan..
macam aiman nie.. kira bonus laaa .. aku dapat anak yang putih..


tapi yang sensitif adalah.. apaknyaaa..
korang jangan.. laki aku tu.. sensitif bab isu anak dia tau..
nak lagi. nie anak pompuan.. lagi laaa dia sentap bila orang kuarkan statement gitu..

GINI LAAA.. BIRAT KER.. TINTED KER...
ADA AKU KISAH...!!!!!!!!!!!!!\
JANJI NURUL HANNAH KAYSAH... MANISSSSS.. :)


6 ulasan:

watie berkata...

hehehhe...betul2...saya setuju...manis tuh lg penting..hehe

watie berkata...

hehehe...btul2..sy setuju...cbok jer org ckp tuh..manis tuh penting ;-)

watie berkata...

hehehe....btul2..sy setuju..cbok jer sape yg ckp tuh...manis tuh lg penting..hehe ;-)

A.I berkata...

kannnnnnnn? pedulik apa anak kita birat ke apa. isk. cam anak2 aku sume ada ton kaler. stat dari gelap smp le ke cerah. hahaha..ada aku kisah? asalkan anak2 kita sihat udah la shima :) lantak pi apa org nk kata..

- sensitip gak laki kau kan ;)

Shima Md. Zahar berkata...

watieee..

kaaannn.. manisss tu lagi penting kaaaannn...

kak ai..

huhu.. kak .. laki org kalau bab anak dia mmg sensitif kak.. kekadang org pun kena tegur kalau kurang perihatin bab anak...

sayang mama papa berkata...

shima, biaq birat janji tomey kan ...apa kisah nanti besaq putih la dia...asyraf pun birat gak kalau banding ngan abg dia.kalau tgk mak apak dia lagi lah...