Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 27 Januari 2011

:.. ADA KE PATUT.. DIA AJAK KESITU.::

Aduaiiii.....
Apa laaa yang yang dia fikirkan...
dan apakah yang nampak menarik sangat..
issshhh..ishh..isssshhhh..

Sesungguhnyaaa tak tercapai dek akal tul...

Nie citer semalam...
Semalam tengahari bawak aiman dengan kaysah pergi jenjalan
tujuan utama nak g jumpa mak aku dekat Cheras.
sajer.. jenjalan... kesian plak dekat aiman..
asyik terperuk dekat rumah ajer...

tapi pemanduan semalam adalah sangat mencabar
Hannah Kaysah.. sepanjang perjalanan asyik menangis ajer
selalunyaaa ok jer...
adakah dia tak selesa.. mata asyik laa pandang ke atas
Selalunyaa aku bawak Wira.. tapi semalam.. aku bawak kereta satu lagi..
sebab petang apak dia nak bawak wira pergi service.. so takut balik lambat aku bawak laa kereta satu lagi

nak lagi haru...
dah separuh perjalanan.. baru aku teringat..
beg lagi satu tak ada... aduuhhhh..
tertinggal dekat taman bawah rumah
sebab.. kelam kabut.. alihkan car seat kaysah... dari wira ke exora..
so terpaksa laa patah balik. sebab dalam beg tu ada Thumbler Tupperware air aku, susu perahan, dan  yang paling utama.. kari ikan untuk mak aku.. keh..keh..keh..

Petang,
call apak dorang.. ada kat mana
katanya dia dekat serdang, tempat service kereta.
so aku pun .. tak terus balik.. singgah serdang kejap..
pastu ajak apaknyaa g minum-minum..

Dalam perjalanan nak pergi minum tu..
tetiba... aiman bersuara...
"UMMI JOM KITA SINGGAH SINI"
 bila aku tengok.... tempat yang dia nak singgah tu... aduaaaaaaiii mengucap panjang aku..
'KUIL INDIA' ok...
mau tak sesak nafas aku...


Aiman nie.. perangai dia susah  nak dijangka... aku mak dia pun kekadang tak faham dengan perangai dia...


3 ulasan:

hestyrezyuda berkata...

abes ko cakap apa kak dengan dia?

Shima Md. Zahar berkata...

ima..
memula tu terkedu jugak nak jawab apa... pastu akak cakap ler.. yang itu hanya untuk org india ajer.. orang melayu mcm kita tak bleh masuk

Myra Jay berkata...

Dia tgk ramai orang p situ then dia nak tgk pe ada kat situ reramai ha.. :)
Budak2 IQ ngah naik, mcm2 nak tau..