Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 4 Disember 2010

::.. TERLALU MERINDUINYA..::

Yer aku terlalu merindui nyaaaaaaa.... sangat-sangat merinduinyaaaaa..............
kalaula masa dapat diputarkan semula... wargghhh aku rasa sangat bertuah... yer sangat-sangat bertuah..
tapi.. setiap apa yang terjadi telah pun terjadi.. dan kita sebagai hambaNYA.. harus redha dengan apa yang telah di tentukan oleh Qada dan Qadar Allah...

setiap saat.. fikiran aku tak pernah lekang memikirkan dan mengigati setiap kenangan bersama nya... setiap kenangan tu aku rasakan sungguh bermakna dalam hidup aku.. nak lagi setelah dia pergi meninggalkan kami buat selama-lamanyaaaa...

Aku terlalu merindui suaranya... tingkah lakunyaaa... dan juga lawak jenakanya... tak ada sesiapa yang dapat mengantikannyaaaa... hanyaaaa dia..

18.7.2010.... jam 5.00 pagi........ satu igauan ngeri yang tak dapat aku lupakan.... bila abang aku telefon ..mengatakan.. "shima.. ABAH dah tak ada"..................................... apa lagi aku boleh kata... seperti hali lintar memelah bumi... sekejap sangat aku rasa... aku lom puas lagi nak bermanja dengan abah... aku lom puas lagi nak berbakti kepada abah...

sekejap ajer....... sedar tak sedar .. dah 4 bulan......

ABAH TAK PERNAH PUKUL AKU..MALAH.. ABAH TAK PERNAH SEKALI PUN JENTIK AKU.... KALAU DIA DAH TAK TAHAN SANGAT DIA CUMA MARAH AJER.........

dan lagi di saat abah pergi meninggalkan kami.. aku .. kakak aku.. dan kakak ipar aku sedang mengandungkan cucu-cucu abah.. ohhhhh abah sangat suka bila kitaorang kata yang kitaorang mengandung.. dan abah terus kira berapa bilangan cucu-cucu dia.... oohhhh so sweet... abah sangat sayangkan cucu-cucu dia.....

perkara yang paling aku tak leh lupa.. kalau aku marah anak-anak aku depan dia.... dia cukup pantang kalau aku marah cucu dia.. dan-dan tu dia akan cakap... "KO KENAPA... NAK AKU TEPON AMBULANS HANTAR KO KE TANJUNG RAMBUTAN.. KO NAK"....... itu lah ayat abah... dia kata aku GILA.. hahahahahahhahahahahaha... kelakar bila aku ingat kan balik.....

SEMOGA ROH ABAH DI TEMPATKAN DIKALANGAN ORANG-ORANG YANG BERIMAN.... AMIN.......\


ABAHHHHHHHHHHHH .. ORANGGGG RINDU SANGAT DENGAN ABAH... :)


 
Kenangan Atok dengan cucu-cucu .... abah panggil aiman.. handsome boy



2 ulasan:

Ruziawati Bukhari berkata...

salam shima. Al-Fatihah bt arwah abah.. dia bahagia di sana.. kita sama2 doakan.. Amin..

Shima Md. Zahar berkata...

T..

tq.. yer moga abah bahagia disana... :)....