Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 4 Disember 2010

::.. NEW HOBBY .. MEMENINGKAN KEPALA BOSS..::

new hobby.. kira bukan hobby laa jugak... nie kes terjebak dan di paksa..

kakak aku ler... ada ker patut... dia paksa aku daftar jadi ahli.... aku  tak mau.. eh.. pandai tu dia buat dalih.. mintak alamat aku... ic aku memang dia hafal....... nak tak nak terpaksa ler kan... tapi...... duit ahli dia yang bayor... haaa itu aku sukaaaa.. sangat heaven kan..... sebab utama dia suruh aku jadi ahli... sebab aku jadi downline dia.. dan dia akan dapat diskaun 25%.. sangat bijakkkkk... sungguhhh bijakkkkkkk....

TIPUWARE... EH TUPPERWARE LA..

yer... aku dipaksa jadi ahli tupperware... weeeeeiiii rimas aku dowh.. kejap-kejap call aku.. suruh aku beli barang nie.. ambik barang tu... katanyaaaa kalau aku tak beli nanti keahlian aku tak aktif.. huhhh!!!!!! rimassss.....

yang paling kelakar asal call aku dia promote bekas sayur... katanyaaaa bekas sayurr tu sangat berbaloi.. sayur bleh tahan lamaa..... tapiiii aku takkk beliiii punnnnnnnnnnnn... sebab aku lagi suka beli sayur setiap hari.. lagi freshhhh .....

tapi kan.. lama kelamaankan.. aku terjebak jugak ko.. dan akhirnyaaaaaaaa .. dalam sedar tak sedar.. aku dah perabih dekat ribu gak ler beli barang-barang tupperware nie.. tau ajer laa kan.. harga tupperware nie mahal.. tapi.. aku beli time ada offer.... so berbaloi-baloi laaa kan..


(abaikan pic MIL dan kaysah dekat belakang tu yer)..nie antara barang-barang tupperware yang aku lom pakai lagi.. aku simpan baikkk punyaaaa... en.boss bising ajer.. bukan sebab duit.. (coz aku guna duit aku sendiri ) tapi dia kata membazir.. aku  bukan nak membazir.. tapi simpan dulu.. nanti-nanti bila aku ada masa akan aku gunakan jugak...  nak tau aku simpan dekat mana........... heheheheheheh...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hahahahhahahahhaha.. korang tau kat mana tu... hahaahhaa,.... itu ler atas almari bilik haziq aiman.... dan ini lah en.boss pening dengan perangai aku... hahahahhaha.. janji aku dapat TERAPI kan JIWA  dan MINDA aku kan.... :-)


* saper nak jadi ahli.. meh ler jadi downline aku.. bleh aku dapat diskaun 25%.. hahahahahahhahahaha

2 ulasan:

Rose Emely berkata...

tak mo jd downline...

tapi mao tupperware yg blom pakai tuh. bak sini...senang haku nak pi tahpaw kat cafe abg jejai...ekekeke

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

as for me pon dah terjebak jugak.... tapi tak jadik ahli pun
jadi ahli dah tp dulu tak aktif.. abes terus..
lanie membeli kat mak je ..
senang....
leh bayor ansuran..
tak sedar.. beribu jugak la.. kah kah kah.. melampoo tol...
mana tak nyer.. leh ansuran..
mak sendrik plak tuh...
mak siap bagi adiah lagik kekadang tuh.. tuh yg best tuh.. tak jadik ahli pun tak pa lah.. keh keh keh...

tapi bab puas hati tuh memang setuju la seangat.. nak masuk dapur pun la nie.. best jee.. keh keh keh