Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 14 Disember 2010

::.. MAU BELI ATAU...............?????!!!!!!::

Apa laaaagiiii laaaaa  Mak si Kaysah kepink..kepink nie nak beli  lagi nie..............
Nak beli baju untuk Hannah kaysah ke?..
ke nak beli mainan yang menjadi idaman Haziq dan Aiman ?..
Ker nak beli tupperware lagi........?......owhh bulan nie dan bulan depan kena stop beli tupperware.... mau tumpu ke sesuatu benda... heheheeh tungggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

owhhhhhh tidak.. tidak.. tidak...... semua tu tidaaaakkkkkkkkkkkk..
kepala otak aku dok memikirkan..adakah berbaloi-baloi kah kalau aku membelinyaaaa....
uihhhhh peningggg KAPLA.. makcik tau... haru... biru......

................................................
owwhhhhhhhhh... sebenarnyaaa aku nak beli  ELECTRIC BREASTPUMP.................................
sekarang nie aku dah ada brestpump.. tapi yang manual punyaa. aku beli masa zaman aiman dulu.. tapi gilaaaaaaaaaaaaaa sakittt dowh puting niple aku.. perittttt.... bila dah sakittt.. maka penghasilan susu adalah sangat terhad...... kekadang aku rasa lagi BAIKKK aku terus BF Hannah Kaysah dari aku pump......

Jadi dalam kepala otak aku yang sangat bergeliga nie.. kengkonon nak ler beli yang electric punyaaa.. yer arrrr.... testimoni yang aku dapat dari yang pakai electric breastpump nie semua kata.. BEST.. dan yang paling penting tak SAKIT kan puting niple ko .... sebab ada beberapa jenis urutan.. katanyaaa laaaaaaaaa..

tapi yang memeningkan kepala aku yang sememangnyaa berserabut nie.. ialah........................................
bukan masalah DUIT... tapi aku rasa.. membazir.. sebab aku takut.. nanti aku dah tak pakai lagi.. maksud aku.. dah tak mengandung dah lepas nie.. maka... adakah tidak membazir kalau lepas tu. dok tersimpan dalam almari...






ada jugak suggestion dari kawan aku. katanyaa cuba cari yang secondhand.. aku rasa ok jugak.. kalau cari yang secondhand.. tapi.. ada jugak baik dan buruk nyaa kan.. kang beli condition pump tu tak menepati citarasa kita.. contoh.. cepat rosak ker .. kaaannnnnnnnnnnn....

tak lama lagi dah naik kerja.. adakah aku akan tetap menggunakan manual breast pump aku tu.. atau........ aku akan tutup mata dan beli jugak electric breast pump... tulunnnnn ... tulunnnn..



p/s:... ADA TAK SAPER-SAPER YANG NAK JUAL ELECTRIC BREAST PUMP KAT AKU..


Tiada ulasan: