Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 3 Disember 2010

::.. KO INGAT KO SORANG ADA....AKU PUN ADA...::

Pic kegedikan
motif gambar di upload harinie adalah sebab tak sempat nak uplaod dah TERBERANAK

masa aku awal pregnancy.. aku teringin sangat nak upah juru photog
kengkonon nak berposing dengan perut yang buncit kedepan.. dengan pelbagai gaya..
pastu kebetulan plak.. tahun nie.. kakak aku dgn kakak ipar aku pun mengandung sekali..
nak ler ajak dorang sekali.. tapi dorang tak mau ler plak..
katanyaaaaa GLAMOUR sangat..

aku yang sememangnyaaaa gila glamour nie
nak tak nak terpaksa ler kuburkan ajer impian aku tu.. sebab kakak aku kata
AKU TER OVER..
hukhukhukhuk.. sedihhhhhhhhhhhhh..
daripada nanti kalau aku buat jugak kena kutuk.. maka aku lupa kan ajer impian aku tu.
so dengan inisiatif yang ada.. dan lagi D90 aku tu dah lama terperap
maka.. dengan usaha sendiri terhasil laaa pic nie...

Jadi ler kan.. dari tak dek langsung
at least bila aku tengok orang lain berphotog...
aku bleh jugak cakap..

KO INGAT KO SORANG YANG ADA..

!!!!!!!!!!!!!!!!!AKU PUN ADA !!!!!!!!!!!!!!!!!

kegedikan bersama En.din. heheheh





4 ulasan:

ZanaNordin berkata...

laaaa...naper tak buat kak
rugi ooooooo

kalau aku ler kak
aku buat jer...tak kisah ler sorang pun sorang ler......

Rose Emely berkata...

okeh kita ber'catat ulasan' lagik...

cantik baju tido ko kak shimot... kepink gitew!

elehhhh....tu laa org sombong. apesal tak ckp ngan org. boleh je org tolong amikkan gambor. walau tak santek sgt...tapi sure byk kpg yg haku leh tolong snap kan...

A.I berkata...

hahaha...jadik la tu. aku pon mana ada. snap2 sendiri je ;P

Shima Md. Zahar berkata...

zanna..
huhuhu.. i malu laaa nak jadi superbuyong sensorang.. sbb ajak sweet darling pun dia tak mo.. malu katanya....

ellysot.

yer catat ulasan.. cintai lah bahasa kebangsaaan kan...
tau jer ko yer tu baju tido... yer baju tido harus laaa kepink supaya tido lena dan suasana lebih romantik..

weeii akak ko bukan sombong.. tapi tak terfikir dek akal yang panjang nie....tak per nnt akak nak ambik pic family akak suh ko ek;... chillll.. :)

kak Ai..
ok la kan dari tak dek langsung.. kaaaannn