Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 11 Disember 2010

::.. KERANA DIA.. MABUK KEPALA AKU..::

Kerana benda alah nie.. seharian aku tak bleh bangun
Kerana benda alah nie.... aku tak dapat nak BF kan Hannah Kaysah
Kerana benda alah nie.. cian haziq aiman  kelaparan
Kerana benda alah nie.. .. kepala aku jadi pusing..
Kerana benda alah nie..... perut aku masuk angin
Kerana benda alah nie..  jantung aku bergedup laju
Kerana benda alah nie..... hidup aku jadi kucar kacir...

NAK TAU APA KEBENDA NYA....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


mesti korang pelik benda alah apa nie kan....... nie ler air HALIA + LENGKUAS + MANJAKANI @BIJI GHANI....  nampak tu.. halia.. nampak sikit pun jadila yer....

nie semuanyaaaa gara-gara tukang urut aku yang suruh aku minum.. katanyaaa elok untuk buang angin dalam badan.... memang ler bukan salah orang tu.. dan kalau nak ikutkan memang elok kalau amalkan minum air nie .. nak lagi dalam pantang.. tapi aku lupa.. yang aku nie ada gastrik.. orang ada gastrik memang dilarang kerasssss olehhhhh tubuh badan sendiri.. untuk minum air-air yang berunsur kan halia nie.... owhhh mesti ada yang nak tau rasanyaaa macam mana kan... errrrrrmmm korang pernah tak makan jeruk halia yang merah tu.. haaaa lebih kurang tu laa rasanyaaaa pedaaaaasssss.......hhaaaaaa lepas minum air tu.. terus terbaring aku.. tak leh nak bangun... kepala sakit.. 3 hari aku rasa kepala dan badan aku tak stabil..

2 ulasan:

Rose Emely berkata...

olorr cian. tapi kan...selagi tak naek ninong ninong tu....kira ok laagi laa kan?

jgn arr sakit2...cemane kitorg nak serang makan cekodok + nasi ayam? huhuhuhu

mysha berkata...

aDoyaiii aKak... meSti keLam kABot aKak kan....

seMoga aKak cePat seMbuh t snG nk susukan baby...