Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 6 November 2010

::.. MELAWAT BABY HANIE FARIESYA..::

Dah beberapa hari tak update blog..
bukan Malas..
tapi tak ada bahan ler nak diceritakan..
2-3 hari nie asyik dok layan FB ajer...

Hari khamis sekali lagi aku memontengkan diri , aku tak masuk opiss.
coz dah anda keluar tanda sikit.. ada bleeding sikit
tapi masih lagi ok.. tak dek sakit lagi..
tapi disebabkan malas .. so hari isnin nie terpaksa laa aku mengisi borang cuti.. heheh
so hari khamis tu.. pergi ler cari thermos air untuk isi air panas..
bukan tak dek.. tapi body thermos dah meruntun .. beli masa pregnantkan haziq dulu..

malam.. baby sudah mula contraction balik..
tapi pelik laaa. contraction mengandung kali nie sakittttt memang lain macam.. tapi sakit dalam 5-10 minit lepas tu ok.. pastu sakit balik 10-15 minit.. pastu hilang tak sakit langsung
tak per laa maybe baby tak mo keluar lagi..

semalam Jumaat, pepagi lagi aku dah bangun siapkan lunch
sebab tengahari tu.. kami nak pergi melawat BB hanie... dah tak sabar nak cium pipi dia yang gedebob tu..
so pepagi lagi en.din dah keluar beli lauk
so aku kuatkan kederat aku untuk masak... aku masak kurma ayam, sayur buncis+telur, tempe goreng dan terus masin... kena laa masak beb.. kalau tak masak.. kang sampai rumah kakak aku  nak makan apa plakkan.. g rumah orang tengah berpantang..

sampai aje.. terus terkam nak tengok BB hanie.. tapi frustt ler
coz BB hanie dah tak debob lagi.. BB hanie dah kecut..\



trade mark Hanie..

Jari saper lagi canteeekkkk
Kaki Hanie.. + tangan mama Hanie.. 2 tona warna yang berbeza.. heheeh
Baby Hanie Fareysha - 9 hari

3 ulasan:

mysha berkata...

BeShnyer tgk pipi diA...deBabbbb.. hikhikhik

Shima Md. Zahar berkata...

sya.. pipi dia dah kecut laa.. sebelum nie lagi debob.. doc kata bila mak kena diabetes . baby lahir pasti besar.. doc kata nak tau baby tu ader diabetes atau pun tak. lepas beberapa hari bb akan kecut..

Emy Omar berkata...

geramnya tgk baby tu..shima lepas ni boleh belek baby sendiri lak ye