Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 28 November 2010

::.. MANJAKANI VS BIJI GHANI...::

Sebelum tu aku nak gelak dulu...
hahahahhahaaaaaaaaaaaaaahahahhahahahahahahhahahaahahahahhahha
BIJI GHANI..
kelakar siottt nama tu..

kisahnyaaa gini..
aku citer ler dengan en.din , bidan yang urut aku tu kata
untuk cepat baik jahitan bawah tu.. basuh dengan air manjakani..
tapi area putrajaya nie mana plak aku nak cari kan
nak plak.. bidan tu kata.. kalau boleh kena rebus dalam sekilo

so
satu hari tu aku dok chat dengan member aku..
dia pun suggest kan aku soh cari buah manjakani tu untuk baik pulih
aku tanya dia mana nak cari area putrajaya nie
dia kata kedai mamak ada jual..

aku tepon laa en.din
suruh pergi cari dekat kedai mamak..
..................................................................................
bila dia balik.. bising mulut dia..
dia tanya aku..
manjakani tu .. rupa macam mana..
aku explain laa dekat dia serba sikit rupa bentuk manjakani tu..
sekali dia tunjuk kat aku ..
en.din kata mamak dekat kedai tu. bising-bising kata manjakani mana ada
yang ada yang ini ajer...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


hahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaahhhhaaa.
macam mana laaa manjakani boleh bertukar jadi
BIJI GHANI

5 ulasan:

Lyana berkata...

habis sebenonye same ke tak nieh???

☆ lieya latif ☆ berkata...

wah kak...ketat metat laa lepas ni .....jgn2 tahun depan kuar adik si kaysah sudah le yeak hihihihi

Shima Md. Zahar berkata...

lyana..
biji ghani dgn manjakani sama jer.. dorang ajer yang bikin gempak tukar nama manjakani tu

Shima Md. Zahar berkata...

lieya...
euuuuwwwwww ketat sudah semestinyaaa.. hahahahhaha.. dan tahun depan adalah pasti untuk proses adik kaysah... sbb ummi gedik nak cuti 90 hari.. hahahahahahahahahahahhahahah... gilaaaaaaa kan.......... hahahahhaa

Lyana berkata...

waaa kalo camtu sebenonye senang r nak cari manjakani ni..belambak den nampak kat kedai runcit..kekekkekee