Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 30 November 2010

:: KESERONOKAN BERGANDA-GANDA BERKUASA DUA..::

hikhikhikhikhik
Berganda-ganda ko ....
berkuasa 2 lagi keseronokan nyaaa..
haaa ko ada??!!!!

Alkisahnyaaaaa...
kan aku berpantang sendiri tanpa di temani oleh insan-insan bernama IBU.. kannn
maka nyaaa... keboringan makin melanda laaa .. bila aku kena tinggal en.din.. lagi laaa meroyan aku dibuatnyaa.. maka kebetulan masa aku tengah keboringan tu
mak aku tepon. maka berlaku laa drama air mata..
aku suruh mak aku teman kan aku..

Tapi mak aku tak terus datang tau..
selang beberapa hari baru ler mak aku kata dia nak datang..
hikhikhikhik
suka sangat laaa aku kan.. at least aku ada teman .. bila en.din kerja petang kan..
bleh laa mak aku sedia kan makanan aku..
dan tolong tengok-tengok kan kaysah bila aku nak g tandas kan...
hikhikhikhik
ngengadakan...... who cares.. kaaaaannnnnn

TAPI..
haaaaaaaaaaa... bukan mak aku sorang ajer yang datang tau..
MIL aku dari kelantan pun datang jugak
perghhhh
sonok..sonok.. tersangat sonokkk
at least mak aku ada teman berbual,., dan MIL aku pun ada kawan nak berbual juge..
heheheheheheheheheheh


 aktiviti MAK dan MIL.. baru lepas melipat kain baju yang ada 2 bakul...

akrabkan 2 besan nie.. heheheh.. haaa tak payah aku nak kenalkan mana satu MIL dan mana satu MAK aku.. korang pun bleh nilaikan sendiri... heheheh


3 ulasan:

chentaMAYA berkata...

ngade nyee! haha

ZanaNordin berkata...

wah gitewww kak
sekali dua2 mak datang daaaaa..

Emy Omar berkata...

Waa patutla keseronokan berganda kuasa 2 lagi tu..