Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 23 November 2010

::... BERURUT DIMANA?...::

lip..lap..lip..lap..
warghhhhh sudah 23 hb rupanyaaa..
kira punya kira .. harinie sudah 12 hari aku berpantang..
kalau nak diikutkan 13 hari.. tapi disebabkan aku bersalin haritu petang..
so dikira lewat.. suka hati laaa..

Perghhh boring gilaaa berpantang sendiri nie
mau tak boring.. duk umah tanpa di temani oleh sesape..
bukan tak dek.. ada .. 2 hero yang selalu bikin huru hara... yang boleh membuatkan ummi dorang
MEROYAN
En.din plak.. dia sudah start kerja.. nak lagi minggu lepas dia start kerja petang..
lagi mak meroyan ko... tak dek teman berbicara.. hahahahah.. gediks..

Alhamdulllilah..
aku dah settle bab mengurut nie
kalau nak tau aku mengurut dimana.. dan dgn saper..
see the picture..

yer aku berurut di sini.. dimana?
aku berurut di hospital putrajaya.. pihak hospital ada menyediakan unit perubatan tradisional..
dekat sini bukan sahaja untuk berurut selepas bersalin.. tapi ada jugak berurut untuk strok, perubatan tradisional cina dan macam-macam lagi laa

kat sini aku berurut 3 hari. selepas 7 hari bersalin
dan nanti selepas 43 hari 3 hari lagi berurut.. kira berurut hari terakhir
cuma yang tak bestttt.. bertungku hanya sehari ajer.. itu pun sekejap.. selebihnyaa dia suruh kita buat sendiri
sorrryyyy.. aku mmg tak reti nak bertungku sendiri.. takut salah teknik..
so aku ambik pakej luar.. itu nanti akan aku citer kan


   perut pun sudah di balut.. aiman kata macam pocong.. suka hati ko laa anak... janji ummi ko dapat mengempiskan balik perut nie kannnn..

.. pilis juga pakai.. tapi ini bukan orang yang dekat tempat mengurut tu yang pakai kan yer.. ini kerja laki kesayangan aku punya kerja... punyaaa laaa banyak dia bubuh.. sampai ke rambut-rambut berpilis.. actually aku suka pakai pilis nie.. sebab kepala rasa tenang dan freshh ajer...


2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

bape kilo dah kak turun ni heheehehe...

selamat berpantang kak!! hannah mane hannah...budak gedobot tomey2 tuh!!!

Shima Md. Zahar berkata...

lieya...
berat tak turun lerrr,.. maintain mcm sblm bersalin.... huaaaaaaaa

hannah dombok tgh ketiduran