Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 14 November 2010

::.. ALHAMDULLILAH.. AKHIRNYAAA.. AKU DAH BERSALIN..::

Alhamdullilah...
setelah menunggu dan menanti akhirnyaaaaa
termakbul jugak apa yang aku hajati selama ini

Aku dah Selamat melahirkan pada 10.11.2010..
tepat jam 3.00 petang..
di Hospital Putrajaya
dan Allah telah makbulkan hajat aku selama nie..
bila  akhirnyaaa aku dapat BABY GIRL
weight baby.. 3.38 kg..
syukur alhamdullilah.....

Memperkenalkan My Sweet Little Princcess... NURUL HANNAH KAYSAH


p/s:: nanti bila ada masa akan aku citer kan.. pengalaman bersalin kan Hannah Kaysah yer..



4 ulasan:

ZanaNordin berkata...

congrate kak
dah selamat dah pun...comel kayshah...
akhirnya...di makbulkan juga doa ko nak dpt baby gurl kan kak


so cute kayshah..moga jadi anak yang solehah dan sentiasa membahagiakan kedua ibu dan bapa...muaahhhh

Emy Omar berkata...

Tahniah Shima...comel sangat baby Hannah tu

mysha berkata...

cOnRAts akak baBy guRL.. AKak 10.11 sHa 10.10 senang nak ingAt... cOmey baBy akak...

yatt berkata...

akak sorry tak smpt lagi nak jenguk si comeiii tu... nanti yati dtg k...:-)