Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 18 November 2010

:.. 8 HARI BERPANTANG..::

Sekejap betul masa berlalu ek..
sedar tak sedar... hari nie dah 8 hari aku bersalin kan Hannah Kaysah.. dan 8 hari jugak laa aku berpantang
so far.. kesihatan aku dan hannah alhamdullilah sihat,

cuma hannah ..
kesian dekat dia.. semalam pusat dia ada bernanah sikit.. tak berapa nak kering... tak tau apa salahnyaaa
dulu masa abang-abang dia.. aku sapu ubat cina..'pek san'.. memang cepat kering
tapi kali nie sebab aku terlupa nak beli.. so aku sapu ubat spirit hospital bagi tu.. tapi tak ok laa plak..
semalam kebetulan balik ampang.. singgah kedai cina beli ubat 'pek san' tu...
alhamdullilah.. tak sampai 1/2 hari.. pusat hannah dah tercabut..
alhamdullilah.. so aku tak dek laa takut-takut lagi nak mandi kan dia.. kalau tak aku seriau aje..
takut dia sakit

ohhh.. semalam 17 hari bulan kan..
kalau nak diikutkan.. semalam adalah due date hannah
dan pagi tadi.. seperti biasa nurse akan datang buat pemeriksaan postnatal dekat rumah
best plak aku rasa bila berpantang kali nie
sebab aku tak payah susah payah nak g klinik kalau ada apa-apa

Kaysah di timbang... 3.70kg... walla....

2 ulasan:

yatt berkata...

how to pronounce your baby name ni kak??? hehehe org dah beli baju kat dia tp tak dpt je nak pegi jenguk.. tah2 dah tak leh pakai dia mcm cpt membesar je.. tp org nyer baju tu 3-6 month larr ok kot :-)

Shima Md. Zahar berkata...

T..
ejaan jer glamour.. kaysah.. tapi sebutan kaisah.. kira ky tu macam ki laaa. hahahahaha.. mak diakan gila glamourrr... warghhhh kaysah dapat baju lagi laa nie.. owhhh jangan terpedaya.. pipi dia ajer makin montel.. badan tetap maintain slim.. sebab ummi dia barut perut dan bedung dia 24 jam.. insyaAllah.. badan tetap maintain slim... hahahhaha

bila-bila meh laa datang...