Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 9 November 2010

::.. 39 WEEKS .. ADMIT WARD ..::

Salam...
minggu nie minggu yang ke 39..
yer aku lom bersalin lagi..
tapi.. aku telah pun ADMITTED WARD..
pagi tadi
dan sekarang aku sedang bersiaran di Hospital..

pagi nie aku ada appoinment dengan Klinik Pakar O&G..
untuk follow up macam biasa..
tup..tup masa jumpa doc..
doc kata nak tengok 'jalan' , dengan rasa terkejutnyaaa
doc kata.. "puan admit ward yer dah bukak 2 cm"
perghhhh gilaa cuak gak ler..
coz pagi nie tak dek rasa sakit macam selalu..
pernah sekali tu aku memang tengah contraction.. tapi bila doc check jalan tak bukak pun..

dan hari nie plak .. aku datang sensorang
tanpa di temani oleh en.din.. sebab minggu nie dia kerja pagi


ermmm harap-harap sangat .. semua nyaa akan berjalan dengan selamat..
sedih pun ada gak nie.. sebab nanti sakit dok sensorang..
kalau kat umah leh manja-manja dengan en.din..
huaaaaaaaa.................huaaaaaaaa...










3 ulasan:

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

hospital mana dear???

Shima Md. Zahar berkata...

za..
nak admit mana lagi.. aku kan sayang Putrajaya.. so dekat hospital putrajaya la.. heheheh

yatt berkata...

kak moga2 segalanya selamat...:-) pagi td pegi hosp putrajaya buat appoitment tak tau pun akak dah admit hehehe