Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 18 Oktober 2010

:... NYARIS-NYARIS..::

Perghhh nyaris-nyaris dah ...
kalau aku tak cool + relax petang tadi
memang aku akan dapat sekali lagi
PERCUTIAN di  HOSPITAL
dengan pakej MENAIKI AMBULANS

KES!!!!

Tengahari tadi.. entah kenapa tetiba
aku pening + kepala aku tetiba berdenyut-denyut..
dengan sepantas kilat ler
aku berdezzzzzzuuupppppppppp
pergi klinik.. takut gak aku
apa jadi kang..

semalam... baikkkkk punyaaa aku 'TALE' sup GEAR BOX..
haaa KO ADA...
dah lama aku tak makan benda-benda yang melibatkan lemak-lemak tepu nie
entah kenapa semalam bleh plak aku rasa dalam mangkuk en.din..
bukan banyak sangat pun aku makan tapi...
result nyaaa sunggguuuuuhhhhh ccaaaannnnntttiiikkkk..
lagi pun kan aku citer lately nie aku
tak berapa boleh nak tido malam.. ISOMINIA

Tengahari tadi di klinik doc check BP......
dengan bacaan 160/90..
jangan kata doc.. terkejut..
dengan aku-aku sekali tergamam.. perghhh nie kalau aku g c/up hospital
conformmmm.. terusssss kena g register ward..
tak dek tunggu-tunggu lagi..
dan lagi sadisss.. entah-entah aku kena induce terus...
so tadi doc suruh aku relax dekat bilik prosedur dulu billik tu dulu sebelum doc nak buat repeat BP
selepas setengah jam aku relax... bila repeat BP 126/80
alhamdullilah.. walaupun bawah tu tinggi
dan kini aku di suruh relax dan diberi MC selama 3 hari...

so.. disebabkan esok aku kena menyerahkan diri di hospital
untuk c/up..
adalah lebih baik.. aku rehatttttt.. tidooo awal
mintak-mintak ler esok BP aku kembali normal.......

DAH TAK MAU KENA INDUCEEE.. SAKIIIIITTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: