Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 16 Oktober 2010

::... LAIN YANG DISURUH .. LAIN YANG DI BUAT..::

Dah lama kan.. tak citer pasal budak-budak nie kan
nak citer camne kalau dah lama tak update blog kan... lagi pun budak-budak nie dah besar
dah macam-macam ragam
bila yang sorang buat hal. yang sorang lagi pun sama laaa
sama naik...
nie nak citer sikit...
macam mana laaaa ummi dorang nie suara tak jadi HALI LINTAR
macam MAK SI DOTTIE tu kan...
tengok laaa tu


haaaaa agak-agak  si haziq tengah buat apa tu...
adakah dia tengah mencium buku dia tu
ataupun
dia tengah menghafal apa yang ada dalam buku tu...
meh sini aku close up sikit


TIDOOOO ok....
haaaaaaa macam nie laa selalu
asal weekend aku suruh baca buku ajer.. benda nie laa yang akan terjadi
selalu kalau aku suruh baca buku atau ulangkaji pelajaran, dia akan terus masuk bilik...
lama ok dia duduk mentela'ah dalam bilik...
yang tukang report si kecik nie laaa
aiman laa selalu jadi spy apa yang haziq buat
nanti bila dia datang laa cakap dengan aku
"abang tak baca buku ... abang tido"..
Nak buat macam mana lagi laa dengan si haziq nie ...nak kata aku paksa sangat dia study tak jugak.. Ada satu hari tu, aku suruh en.din ajar dia matematik dengan menggunakan duit syiling.... haaa nak tau apa jadi malam masa tido.. tetiba aku dengan dia menangis teresak-esak.. bila aku tanya kenapa?........
Dia kata... DUIT SYILING.. BABAH MARAH...
Entah bilaa laaa plak en.din marah time
ajar dia tu.. angin jer aku

Nie bila aku suruh buat latihan kerja sikit..
terus tido.. dah laaa minggu depan ada
EXAMMMMM

HAZIQQQQQQQQ BANGUNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 ulasan:

Ruziawati Bukhari berkata...

samalah ngan adib ni ha.. time suh bt latihan .. mcm2 alasan.. mengantukla.. penatla.. laparla.. mcm2 alasan.. geram tul!!

haziq cepat bangun!! hehe..