Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 27 Oktober 2010

::.. EXCITED TERLEBIH SEKALI FRUST MENONGGENG..::

Betulla kan orang kata jangan terlampau suka nanti akan  menjadi duka
Jangan terlalu mengharap nanti harapan hanya tinggal harapan...


Sebenarnyaa aku dah lama gilaa teringin nak wat scan 3D atau yang lebih baik 4D kan...
kengkonon nak wat kenangan laa.. sebab anak yang lepas-lepas tak berpeluang..
kebetulan tadi.. member aku kata ada satu klinik dekat Seri Kembangan ada wat scan 4D.. dengan harga
yang tak terfikir dek akal fikiran yang waras.. scan 4D hayan RM80 hinggit ajer
perghhhh saper yang tak mau kan.. sebab rata-rata aku survey kebanyakkan harga semuanya RM 200 ++

so tadi dengan berkobar-kobarnyaaaa jiwa dan raga serta naluri aku yang bergelora nie
aku apa lagi cha alif but awal laaa.. sebab masa aku telefon dekat klinik tu , dia kata
scan hanya pada waktu siang sahaja.. 8 pagi -6 petang..
perrrghhhh xcited gilaaa aku nie.. pergi dengan senyuman... dengan hidung yang sedikit kembang..
bangga ko tau...


sekali masa nak daftar... dorang kata... scan 4D hanya boleh buat masa kandungan 20 weeks - 28 weeks sahaja.. sebab time tu.. ruang masih banyak dan air ketuban pun ok lagi
so hidung yang kembang tadi tetiba terusssssss kempisss balik..
aduhhhh laaaa haiii... tapi disebabkan dah sampai .. so nak tak nak aku merelakan jugak laaaa duit aku terbang dengan hanya scan 2D ajer...

FRUSSSSTTTTTTTT GILAAA OOOOO..  sebab baby aku sekarang dah 37 minggu...
Warggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!!!

4 ulasan:

Emy Omar berkata...

La Shima..sian awak.Tapi price dia memang murah la sebab saya selalu 3D scan je pun dah seratus lebih..takpe2 next time eh

Ciklinn berkata...

alahi takpe esok dah besar sikit pergi balikk... ciklinn masa umar aritu pun buat masa dia 7 buln lebihh

Shima Md. Zahar berkata...

emy.. huhuhu.. sedihhh i tau.. hahahah gediksss kan.. hahahhaha. kannn murah kan.. tu laa rata-rata saya tengok price semua nya RM100++

Shima Md. Zahar berkata...

ciklinn..

kita dah 37 minggu tu yang tak leh buat dah tu.. frussssttt