Nuffnang

Nuffnang

Sabtu, 30 Oktober 2010

::.. BILA ANAK-ANAK DAH BESAR..::

Macam nie ler bila anak-anak dah besar..
ada macam-macam karenah dan ragam.. kekadang aku yang melayan nie terpaksa terima ajer laa
agak-agak malas nak layan aku diamkan ajer..
tapi kekadang tu.. keluar jugak laaa 'SINGA' aku nie.. kalau nak tak boleh nak dengar kata

tapi bila di fikirkan balik .. marah pun tak guna
lagi aku marah.. sekejap aje dorang nie insaf.... sat lagi buat balik..
buat kering air liur aku aje..
bila aku dah malas nak layan.. apa lagi aku gunakan kuasa lain laa plak..
aku gunakan kuasa En.Din plak..
senang hidup aku.. hehehehehe


Ini nak citer pasal si manje kecik nie.. Aiman..
Manje ker?.. uhhhhh nak ada adik nie lagi meragam ajer perangai dia nie
asyik nak mengamuk ajer..
nak kena ikut cakap dia ajer.. nak lagi kalau dia nak sesuatu
perghhhh hilang sabar jugak laa aku
disebabkan aku skrg dah malas nak mengamuk
so apa-apa lepas tu aku akan citer dengan babah dia
dan babah dia laa yang akan ambik peranan
sama ada marah atau sebaliknyaa
sebab aiman nie takut sikit dengan babah dia

aku paling tak bleh tahan .. kalau time berebut siaran TV dengan dia
sakittt jiwaaa
asyik-asyik kartun.. asyik-asyik kartun
mana aku leh tahan
nak lagi dia suka nau tengok HAGEMARU
aku tak suka betul kartun tu.. sebab memberi pengajaran yang tak elok
tapi selalunyaa aku laa yang menang.. sebab aku kan UMMI dia.. kannnnnnnnnnnnn


tapi kan .. kalau mood dia balik.. aku laa yang paling seronok
sebab dia banyak cakap.. dengan aku ajer laaa..
kalau dengan orang lain dia kureng sikit
kengkonon pemalu ler...

tapi yang aku kelakar sangat dengan aiman nie kan
satu malam tu.. tetiba dia tanya aku


aiman :.. solah man ada wat nyanyi-nyanyi ummi bleh tak man nak asok
aku:.... haaaa man nak menyanyi... man nak nanyi lagu apa.. man tak malu ker?
aiman:..man nak nanyi lagu superman.. ummi nanyi sekali laaa... bleh ummi
aku:.. 'gelak'
aiman:..hadiah besttt ummi... dapat air vitagen.....
aku :.. huk aloh laaa man.. setakat air vitagen tu.. ummi pun boleh belikan untuk man....


bila babah dia balik.. aku cerita laa dengan babah dia
nak tau tak apa aiman cakap..
'UMMMMIIII INI RAHSIA KITA LAAAAAA'..
hahahahahahah... malu laaa plak


2 ulasan:

Rose Emely berkata...

hahaha...lagu superman tu lagu yg mane ekkk??? wakkakaka....meh kak Lysa tomei belikan mann air vitagen. tapi minom kene share ngan akak tomei ni... bleyyy? wkakakaka...lawak laa anak kome kak shimot oiii!

Shima Md. Zahar berkata...

hahahahaha.. ala sott lagu indonesia tu.. aku bukan superman tu..

tu arrr.. aku ingatkan hadiah dia best arr.. sekali air vitagen.. hampesss betull... hahahahaha...

tapi yang tak bleh tahan tu nak suruh aku duet dengan dia tu... lawak betulla anak aku sorang nie.. mengalahkan abang dia plak