Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 31 Oktober 2010

::.. BESAR DAN SUPER DUPER YUMMY.. BERBALOI-BALOI..::

Lor pulut panggang
itu pun nak wat entry ker..

Agaknyaaa itu ler tanggapan sesetengah orang kan
macam tak ada benda lain nak cerita
pasal pulut panggang pun nak cerita..

Gini ler yer..kalau dah namanyaa blogger..
apa jenis cerita/bahan pun akan di tepek sebagai ceritaa
ADA FAHAM! 

 LALAT NIE KANG MATI AKU PELEPAP DENGAN SURAT KHABAR  KANG..

Ok cerita balik kisah pulut panggang..
errrrmmmm
semalam kebetulan pergi pasar malam dekat area bangi..
jalan punya jalan.. ternampak ler pulut panggang nie.. besar-besar plak tu
memang membuatkan mata yang memandang akan tertarik.. tapi rasanya lom tau lagi...
tanya harga sebijik 70 sen.. kalau beli 3 RM2.00
errrmm mahal gak.. tapi bila di ukur dari segi kebesaran tu rasanyaa ok kot dengan harga tu...

Sampai rumah..
bila makan ajer..... errrrrmmmmmmmm
rasa cam menyesalnyaaa beli 3
tak cukup..
SEDAPPP GILAA DOWH...

sepanjang hayat.. (perghh ayat )hahahahah
tak pernah lagi aku makan pulut panggang yang sedap macam nie
selalunyaa bila beli.. pulut dah ok tapi inti hampas..
kekadang tu.. pulut plak tak cukup masak kan

tapi yang nie.. totally perfect..
SEDAPP..
dengan inti, dengan pulut..
menepati citarasa anak tekak aku yang super maha cerewet nie

Tapi tak leh makan bebanyak jugak
pulut tu.
kang tak pasal-pasal naik balik
KENCING MANIS
dan tak pasal-pasal kena insulin plakkkk...










2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

ya Allah kak, aku lak terliur...selase ni pi cari lar heheheeheh......

cantik umah baru akak!~

Shima Md. Zahar berkata...

hehehe...
g laa cari lieya.. mmg sedap... kat situ ada jugak jual sata. sedap jugakk

perubahan angin tukar layout umah .. boring yang lama.. kengkonon nak semangat update blog balik.. heheheh