Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 14 Oktober 2010

:: 35 weeks..::

dah lama tak update blog nie..
tak berapa nak ader mood laa sekarang nak mengarang cerita..
walaupun cerita banyak sangat yang nak di ceritakan...

Alhamdullilah sekarang kandungan aku dah masuk 35 minggu +++ ..
so bermakna lagi lagi 4 minggu ajer aku nak bertarung dalam labour room nanti
mengandung kali nie lagi banyak karenahnyaaa dari sebelum nie
dulu masa mengandungkan haziq.. aku cuma terlebih berat badan ajer...
masa aiman plak.. aku kena cronic hypertention...
dan yang nie plak.. aku disahkan ada diabetes...
perghh complite semua ada untuk 3 kandungan...........
Lepas raya haritu .. aku kena admit ward masa kandungan aku 33 minggu
kes?
sebab baby kurang movement..
so dapat ler aku bercuti selama 3 hari 2 malam di HPJ..
bestt sesangat.
masa dalam hospital.. doc dah bagi aku injection matangkan paru-paru baby
sebab doc kata kemungkinan aku akan deliver awal..
tapi alhamdullilah. lepas tu bila doc buat CTG.. baby gerak ok..
rupanya baby nie kuat tidoo..

tapi alhamdullilah now baby dah gerak dengan sangat rancak
sampaikan nak tido malam sekrang nie aku dah tak berapa nak lena
.. dah dekat seminggu jugak aku tak dapat tido.....................
tak selesa 
mungkin jugak sebab perut dah besar kot..
masa doc scan .. doc kata baby dah berat dekat 3.2 kg...


1 ulasan:

Ruziawati Bukhari berkata...

ma.. tak lama lg dah.. baby bertahan ok? harap semuanya selamat nanti.. t doakan selalu..

ma jaga diri ye?