Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 21 Julai 2010

::.. MD ZAHAR.. Hanya Tinggal Kenangan..:: PART 1

Dari sehari ke sehari.. dok tertangguh ajer nak citer pasal keadaan abah... akhirnya cerita itu hanya tinggal kenangan yang akan sentiasa abadi dalam hati aku sebagai anak abah yang bongsu..
Apa yang dapat aku cerita kan lagi.. di kala abah telah pergi meninggalkan kami.. terasa begitu cepat abah meninggalkan kami... tak puas rasanya aku nak bermanja dengan abah.. tak puas rasanya aku nak menatap wajah abah.. tak puas rasanya mendengar celoteh abah yang kadang kala bersahaja dengan lawak jenaka nyaaa.. dan tak puas rasanya hidup dengan abah.. yer semestinyaa kau kena pasrah dan redha dengan kehendak ilahi.. di mana setiap yang hidup pasti akan mati....
yer mungkin aku seorang anak yang kadang kala ada buat kesilapan .. tapi sebagai anak aku tak pernah lupa akan tanggungjawab aku pada abah... dan aku juga akui .. yang aku punyai ego yang mana aku tak pernah luahkan pada abah yang aku sangat-sangat SAYANG pada abah...

5 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

banyakkan bersabar yer kak... sedekahkan al-fatihah buat arwah sebanyak mungkin... moga arwah tenang di sana... aminn...

mysha berkata...

aKAK.. sYahdu jer sHa baCa kak...huhuhu.. taBahkan haTi akak yer..

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

kak...takziah buat akak sekeluarga..
semoga roh arwah ABAH di cucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan umatNYA yang beriman...amin

yang pergi tetap pergi..
kita yang hidup perlu meneruskan kehidupan...kelahiran sekecil tu nanti akak anggap sebagai pengganti abah akak.....

Emy Omar berkata...

Takziah shima..sabar & tabahkan hati dalam melalui dugaan dari Allah ini. Semoga arwah Abah Shima ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..Al-Fatihah

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

dear... takziah.. take care oke..