Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 22 April 2010

:... TERIMA KASIH TANPA NAMA..::


ENTRY..khas untuk TANPA NAMA..

ok.. saya sesangat berterima kasih sebab dengan prihatin membetul kan ayat saya tu.. TERIMA KASIH BEBANYAK ek..... tapi kalau kamu ikhlas nak membantu.. asal publish TANPA NAMA ajer.. publish laa nama sekali ek..

sebenar nyaa saya gunakan ayat yang telah DOC tulis dekat BUKU MERAH.... so DOC tu juga salahkan .. okk.. nanti akan saya cakap dengan DOC tu...

apa-apa pun TERIMA KASIH......

4 ulasan:

mimie azimask berkata...

entry apa nie? tak paham la shimaaa.. huhuhuhuhuhu

~~ciklinn~~ berkata...

tahniah..pegnant lagi..

shimazahar berkata...

iza..

ada cikgu tolong aku betul kan ayat aku..... bangga aku tau..

shimazahar berkata...

cik linn...

hehehe.. kalau tak gugur haritu mungkin baby kita sebaya...

heheheheh terima kasih