Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 21 April 2010

:.. I'm Pregnant Again..::

Bermula lagi sekali untuk update blog nie... sebulan 1 entry.. ahhahhha... jadi laa kan..

nak citer apa.......
enjin lom panas..... kang bila dah ada topik... mulaaa penuh laa entry nie plak kang ....
ohhh yaaaa... dengan ini aku ingin men war-warkan kepada semua yang kini aku sudah 'Pregnant' untuk anak yang ke3 tetapi kira kandungan yang ke5.. kenapa kandungan yang ke5?.. sebabnya.. aku pernah gugur 2 kali... first abortion masa tahun 2004.. yang second abortion tahun lepas... betul-betul masa Raya bulan 10.... masa tu baru 2 bln 1 minggu... time tu aku terpaksa redha.. nak buat macam mana dah tak ada rezeki kan...
'kandungan' aku kini dah masuk 10 minggu... alhamdullilah.. kandungan aku sihat.. walaupun sebelum nie ada 'bleeding'.. dan doc sahkan... yang kemungkinan besar 'threat abortion'.. so far.. alhamdullilah dah tak ada bleeding..
ok... kali nie aku pregnant.. sangat laaa 'teruk'... mabuk?.. ko jangan cakap laaaa... tuhan ajer yang tahu... melepek ajer aku nie.. nak buat kerja tak bleh.. sebab doc suruh aku rehat.. sebab takut bleeding lagi...

7 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

akak! congratsss yeah! take a really2 good care taw! hope akak dpt baby gurl this time! insyallah...

zAnNa@mAMaBaTriCE berkata...

CONGRATE kak shima
rezeki kan...tak sampai setahun Allah bagi rezeki lagi kat kau

doakan aku plak kak
lama dah teringin nak ngandung balik

Emy Omar berkata...

Congrats Shima..take a good care of yourself and small creature inside

shimazahar berkata...

neena...

terima kasih.. insyaAllah...
baby girl... ermm itu yang diharapkan..

shimazahar berkata...

zanna..

terima kasih..
tu laaa.. lepas gugur .. dalam 5 bulan.. alhamdullilah ada lagi .. tapi pregnant kali nie.. mencabar dan menguji minda dan fizikal.. hehehehehehe..

insyaAllah... ada rezeki zanna tu nanti..

shimazahar berkata...

emy...

terima kasih....

Tanpa Nama berkata...

tahniahh