Nuffnang

Nuffnang

Khamis, 11 Februari 2010

:..TanJunG HaRaPaN..::

tanjung harapan... ermm.. akhirnyaa tercapai jugak hasrat nak pergi makan ikan bakar + seafood di sana.... kebetulan plak si ellysa mengajak... kalau nak suruh en.din yang bawak kan.. ermmm..... tak dapatnyaaa.. dah lama aku mengajak.... tapi hampesss.. katanyaaa tak tau jalan laa.. member dia kata tak sedap laaa...
kitaorang bertolak dari rumah pukul 6.15 ptg... lepas haziq habis sekolah KAFA.... perghhh jauh gak nak kesana.. macam-macam rintangan yang dilalui... hahahahaa.. akhirnya sampai laa jugak tempat yang dituju... erm... not bad tempat nya.. best..
sampai cari tempat... pilih view yang baikkk punyaaa.... bila nak g pilih makanan.. siap suh haziq duduk dendiam dekat meja tu takut nanti orang ambik.. hahahha... JAKUN.....

banyak gak ler aku ambik food.. ketam masak sweet sour.. udang masak 3 rasa.. ikan jenahak.. aku suh bakar ajer...sotong plak goreng tepung.... tapi aku nak habaq kat korang laa.. memang tak rugi arr datang jejauh.. sebab aku rasa makanan semuanya MARVELOUSS..... seriusss sedap beb... tak tipu punyaaa.. dan harga pun tak ler mahal nau... ikan jenahak punya laa besar aku ambik.. baru RM 29 hinggit.. yang mahal sikit pun ketam arr.. semua sekali aku makan RM 144.++..... memang BERBALOI.. sebab tak habis dan aku bleh tapaw.. dan keesokan harinya aku tak payah masak .. coz makan benda alah nie balik... sedappp weiii pergi ler tak rugi..




















1 ulasan:

Ruziawati Bukhari berkata...

shima hi..
jgn arr tutup blog ni.. biarkan aje.. agak2 rajin barulah update.. x kisahlah lama x bukak ke apa.. byk kenangan, cerita ceriti yg boleh ditatap semula.. hehe.. lagipun t suka corak penulisan u.. tersendiri.. gmbr2 cantik beb.. mmg ramai kata makanan kat sini sedap.. entah bla t nk spi ke sana ye?
gmbr kat area bukit tu cantik lah.. kawasan tu cantik betul.. sesuai nak amik2 gambar..
wah! gmbr2 semakin hidup!
hidup shima!
ehhe..
selamat bercuti panjang..
dok rumah ye? en. din kerja? kami x th lagi nk p mana..
u take care.. kiss for kids ok..