Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 8 Februari 2010

::.. SORGA...:: Birthday Party..::

ahad pepagi hidup aku bagai kan sorga... sebab En.Din.. balik kerja belikan sarapan teruss.. so aku tak payah berserabut kepala hutak aku nie nak masak apa kan.... nak lagi hari tu... si hafiya tido umah aku.... nak lagi sorgaa.. bila En.Din belikan aku NASI KERABU.... uiihhh favorite aku tu.. dan sangat SORGA bila lepas makan gerenti timbang berat akan naik... ( saper suruh lepas makan g timbang.. memang ajer 'KEBANG' laa kan...)....


lepas makan.. mengemas satu umah... clean dan clear.... tengahari masak apa?.... ermmmm.. sangat SORGA.. sebab aku dapat jemputan Birthday Party umah member aku.. dedulu kami seangkatan di BTN...... sekarang nie haluan memasing laa kan.. tapi rumah tetap berdekatan... sebelah block ajer..... itu laaa sorga nyaa.... Pendek kata hari ahad tu adalah SORGA bagi aku......


Happy Birthday Aimi Batrisya...








Tiada ulasan: