Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 17 Februari 2010

::.. HaRGai..::

Morning U all..
kot saper yang bukak blog aku pepagi Rabu nie la ek... kira fresh laa entry aku..
tapi kalau bukak minggu depan .. anggap ajer laaa still fresh ek...
so.. pagi nie sebelum mulakan kerja.. seperti biasa.. FB mesti tatap dulu... dah jadi satu habbit.. mesti dan kena bukak FB sebelum kerja... kekadang tu terbabas sampai ke petang.. hahahahaha.
so pagi nie kerajinan melanda pada minda aku nie... aku pun tak tau naper... kenapa?...semalam mimpi hebat?!!!.. tak pun... tak tidur lagi ader laaa... tak leh tidurr laa semalam... PANAS kot...
Kot jer laaa... tapi apa-apa masalah.. biarlah RAHSIA...huhuhu...
Kenapa ek.. korang pernah tak rasa macam..
YANG DIRI KORANG NIE TAK PERNAH DIHARGAI....
(adakah entry nie... entry emo)...

ermmm... kenapa plak .. tetiba aku tanya soalan tu...?!!!!

Tiada ulasan: