Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 9 Februari 2010

::.. Aktiviti MemanJat BukiT..::

Alhamdullilah dengan kehadrat nya.. akhirnya saya berpeluang semula untuk mengupdate semula blog saya yang sudah sekian lama.. saya tidak menemui jalan untuk menuju ke Blog saya ini.... ini adalah kerana saya mempunyai sifat yang sangat MALAS...


'huhuhuuu.. ayat tak bleh blah...... ko tengok laaa nie.. disebabkan udah lama tak mengupdate.. sampaikan.. bila aku taip tetiba keluar underline nie haaa... cam hampagas.... puas godek.. aku tak tau kat mana nak setting balik.... arggghhh lantak laaaa.. malas nak melayan.. cam gini pun 'care' gak ek.. hahahahahhahahaahhaha...' (ayat sebelum di edit)..ohhh dah ok………hikhikhik

memula kengkonon nak tutup terus a/c blog nie.. tapi bila di pikir-pikir... aissshhh cayang laa plak.....banyak kenangan sebenarnya.. Fotopages tu pun aku tak private kan lagi… erm.. biarkan ajer atau nanti akan di fikirkan.. tu ler orang buat tu gatai nak buat.. orang buat nie pun nak buat gak.. habisnyaa tersadai.. terbongkak.. terkangkang….. haaa ambik ko semua ‘kang’..’kang’ hukhukhuk


wokeyyyyy nie citer hari ahad... citer-citer dan pic-pic yang lelepas.. nanti kalau aku rajin aku update... kalau tak KIM SALAM.... ermmm setelah 5 tahun akhirnyaaa berjaya jugak aku naik BUKIT DEPAN UMAH aku tu.... cantik ooo.. bleh jogging... layan pic ajer bleh tak.. tak dek idea nak mengomel....(itu ajer lah ayatnyaaa....) ..ok aku dah start rajin nak citer.. tapi tak panjang.. sekadar termampu......


ermm.. ahad tu lepas balik birthday party umah BAI… aku pergi hantar si hafiya dulu dekat umah dia…. Kelako g birthday party siap bawak angkatan tentera… memula tu segan gak aku.. sib baik ler aku kenal rapat dengan si BAI nie.. tapi sebenornyaaa MALU SIOT… haaaaa lepas hantar dorang.. aku anak banak… telah berjaya menawan satu bukit…. Uihhhh.. bukan BROGA HILLS yang glamour rama tu… situ lom termampu lagi aku nak pergi.. sebab jauh…. Bukit nie kira sekentut aje… kalau aku menjerit dari atas bukit panggil En.Din.. sure En.Din akan dengar punyaaaa.. sebab suara aku memang kuat pun…… tak lah… bukit tu depan umah aku ajer.. betul-betul kalau dari balkoni umah aku.. memang akan memandang ke bukit tu.. memang pemandangan dari balkoni aku ler.. susah nau nak terangkan….. uiiiihhhhhhh letih gak ler tapi sonok sangat….. aiman dengan si haziq jangan cakap ler… saksikan ajer laa pic nie.. nie semua candid.. bukan senang nak shoot pic bebudak nie…..
























2 ulasan:

A.I berkata...

cantek2 gambo...mcm pro oo..

dengki, dengki ;P

shimazahar berkata...

heeheh.. macam ajer pro kak.. tapi tak pro pungg.. hehehe..