Nuffnang

Nuffnang

Rabu, 13 Januari 2010

::... FiRsT EnTRY 2010.. ::

salam...

yer seperti yang telah dijanjikan... selama hampir beberapa bulan... sindrom kemalasan melanda... dan hari nie.... di pagi nie... aku memulakan laaaa FIRST ENTRY AKU DI TAHUN 2010.........

tak ader alasan kenapa aku tak update blog selama nie.. busy... macam biasa.... tak sihat.... rasanya sihat ajer.... tapi tulaaaaaaa kannnn penangan FB lagi kuat kot..... tapi.... insyaAllah aku akan update jugak blog nie... WALAUPUN CERITA ITU ADALAH CERITA BASI...

HERBALIFE..

Kulit muka yang kurang berminyak

BEFORE / AFTER ( tak banyak beza pun )


Hari tu kengkonon nak update tentang Herbalife kan..... itu pun aku dah malas nak update.. eh.. aku tetap makan produk tu.. cuma aku tak update ajer perkembangan terkini aku ajer..... itu pun aku tak ada alasan untuk di perkatakan...... Pendek Kata.......... MALAS........ ok berat aku still maintain.. 75 kg.. erm.. tak turun.... tapi yang best produk nie.. walaupun berat tak turun.. tapi 'measureament' aku loose...... pinggang aku sebelum nie 35 cm... now.. 32 cm.... dan yang paling aku suka sesangat.... jeans aku selama nie aku pakai size 36... sekarang nie turun 3 angka size 33.... sukaaaanyaaaaaaaaa...... ok cukup dulu citer pasal herbalife...... dan apa yang penting sebelum nie kalau aku pergi klinik.. asal sakit kepala BP aku mesti dalam 150/90..... tapi kini alhamdullilah .. doktor yang selalu check aku tu tanya aku.. "eh.. maintain ek BP.. 120/70...."..... hehehhe





* next entry citer pasal haziq plak ek.......

1 ulasan:

Emy Omar berkata...

wah..perkembangan yang positif tu Shima..bagus..teruskan usaha ye