Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 6 Disember 2009

::..aKHiRnYa..::

AKHIRNYAA.........



yer akhirnyaaa.. sampai jugak hajat dan hasrat En.Din beraya di kampung dia.... setelah setahun lamanyaaaa dia tak balik kampung ....... huhuhuu......... yang aku plak... malam nie nak bertolak.. kain baju aku tak simpan lagi.. sebab tak conferm leh balik ker tidak.....



so kami bertolak dalam pukul 2 pagi..... kitaorang convoi dengan adik En.Din... perghhhhh ingatkan balik memalam buta... tak dek ler kereta... sekali ko... perghhhhhhhhhhhhh masyuk punya..... siap leh berhenti lagi di tengah-tengah hutan...... kes nya... lori tak leh nak naik bukit ...lagi mengerunkan... lori tu leh plak mengundur kebelakang............. mencabar gilaaa.....



alhamdullilah sampai kelantan dalam pukul 10 pagi..... dan macam biasa jugak... bila balik time raya cam gini.. mesti jalan sesak.. tu ler yang buat aku lemah nak balik kelantan time raya cam gini.. selalu nya kalau balik .. aku memang tak pernah berjalan kemana-mana pun. paling jauh pun setakat pasir tumbuh rumah nenak En.Din ajer..... yang selebihnyaaa melepak dekat rumah ...... setakat kami sampai alhamdullilah... tak dek hujan langsung.. panas..... dan tak dek banjir...



citer selanjutnyaa akan di sambung.... sebab banyak gilaaa citer dan banyak gila gambar.. so rasanya kena buat part-part kot..... atau kalau malas kang aku skip ajer gambar yang perlu ajer.... bleh....

Tiada ulasan: