Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 1 November 2009

::... FB SunGGuH NoSTaLGia...::

asal laaaa... malas bebenor sekarang nie nak mengupdate blog.... citer banyak... asal bukak ajer blog.... gerenti lepas tu.. rasa bosaaaaaannnnnnn sangat..... kalau bukak pun hanya tengok blog orang... pastu.. nak mengomen pun malas.... aisssshhhh dah semuanya malas susah laa kan.... habih entah apa yang di rajin pun aku sendiri pun tak tau ..

haaa aku dah tau apa yang aku RAJIN..... heheheh.. mengadap FB aku rajin.. tersangat laa rajin nyaaa.... betul laa member-member opis aku kata.. FB nie berhantu.... sebab aku sendiri pun dah naik hantu.......

bagi aku FB nie best..bukan setakat leh baca tagline orang.. setiap 3 minit ko refresh.. tapi yang paling aku KAGUM.. haa ko kagum terus... sebabnyaa.. aku leh jumpa kawan sekolah aku dedulu... nak lagi kawan zaman sekolah rendah.. perghhhhh weeeiii aku tersangat laa sukaa nyaaaa......

bebaru nie aku terjumpa balik kawan zaman sekolah rendah dan nak lagi best... dorang upload pic lelama... weiiii NOSTALGIA gilaaa bila dorang tag aku punya gambar.. ala.. bukan banyak pun gambar aku pun.. yang ada pun satu... tapi itu pun leh gak membuat kan aku kagum gilaa... aku dulu zaman standard 1 - 3 tu aku tak berapa nak suka nau bergambar.. sebab aku tak comeii.. dan lagi aku dulu tak GLAMOUR... LOW PROFILE ajer.... sib baik ader laa satu gambar.... nak lagi zaman tu.. cikgu-cikgu hanya akan layan.. budak-budak yang comeii.. saper yang comeii time tu.. haa jadi perhatian cikgu-cikgu laa nak lagi cikgu lelaki..... yang kami tak comeii nie tengok ajer laa keistimewaan budak-budak yang comeii nie di layan.. hahahahahha ayat aku yang ader sikit berbau cemburu.. hahahahaha....

yang kelakar tu.. bila masuk aje msg yang member aku tag gambar aku.. tetiba aku HILANG INGATAN ... tetiba cam tak percaya itu adalah aku.. aihhh malas laa aku nak mengomen lelebih... korang tengok ler sendiri... betapa comeii nyaa aku ni di kala dedulu kalaa..... hak..hak..hak...



hahahahah itu adalah aku... eh. yer ker aku.. ker member aku tersalah tag... aissshhh tetiba HILANG INGATAN LAGI..

cikgu lelaki sebelah kiri tu ler.. cikgu kelas aku time standard 2.. nama dia CIKGU FAUZI.. ermm.. dia tu tak dek laa garang mana pun .. tapi kan bila dia tengah mengajar.. bila dia garang ajer... ader laa budak-budak yang dok menyakat dia,... terus tak jadi nak garang.....

yang tengah tu plak namanya CIKGU NORLIDA... oooooohhhhh cikgu nie.. uihhhhhhh teramat laa garangnnyaaaa.... mengalahkan SINGA dan HARIMAU ..... mulut dia tu tak lepas dengan perkataan BODOH ... MONYET.. .. U BLADY DAM..DAM..haaaa ader sorang student tu sampai tak datang sekolah dekat setengah tahun..sebab takut dengan cikgu tu...ishhh kalau laa dia mengajar di abad sekarang nie aku rasa habis rumah dia kena BAKAR dengan student dia kan.. sib baik laa student dulu-dulu jenis baik.. dan parents tak berapa nak ambik kisah sangat bila anak-anak kena penderaan mental cam gini kan... dan lagi satu.. dia paling marah kalau student MENGUAP tapi tak tutup mulut.. alasan dia... nanti kawan-kawan sebelah berjangkit dengan kita...... dan yang kelakar dengan cikgu nie.. dia suka sikat rambut dia tu dalam kelas.. sikat dia plak tersangat laaa uniknyaa.....macam GARFU,....

dan yang sebelah poms tu ader lah ustaz nazri... dia nie pun sama gak garang dan ganas jugak ooo.... sekali dia bagi penampar.. perghh bleh terteleng kepala ko.. ehh aku tak pernah laa kena .. sebab aku baikkkkkk.... heheh.. yang selalu kena sorang budak nie.. nama dia izwan.. tapi kitaorang panggil dia JEPUN.. kenapa JEPUN..?.. sebab muka dan perangai dia memang sebijik cam perangai askar jepun.. seriusss aku tak tipu.. dan dia pun pernah kena tarik telinga dua belah dengan ustaz nie sampai terangkat badan dia.. perghhh gilaa dasyat aku tengok time tu.......

aihhhh mana laaaa perginyaa cikgu-cikgu nie kan.......

3 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

hihihi... memang chomel lar kak shima dlm gamba tuu... but till now pun masih lagi maintain chomel hoke! :D

eh.. akak SRK 1 yek?

shimazahar berkata...

neena ...

alahaiii... comeii ler sangat.... hahaha.... comeii tang pipi yang debok tu ler kot... eh.. comeii ker?.. tetibaa.. hahahahahahah

a-ah.. akak SRK 1 dan awak plak SRK 2 kan.. ala cuma membezakan kan badge yang merah dgn hijau ajer.. tapi sekolah tetap sama...

MaDiHaA berkata...

salam shima..
lama akak tak ziarah shima.. tak tau pun shima keguguran.. sabar ye.. xpe.. muda lagi.. adalah tu rezeki lain..
ye ke best sgt FB tu? nampak gaya nak kena register jugaklah akak nih.. hehehee... akak ni mmg ketinggalan sokmo.. org lain dah ke bulan.. akak masih lg dok bwh meja.. kekekeee