Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 9 November 2009

::.... AiMaN BeRKuBaNG..::

ni citer semalam.... lepas balik dari Bangi.. akak aku datang Putrajaya.. katanya nak bawak anak-anak dia mandi dekat Pool di Putrajaya.... so semalam kami ke Pool sebelah Hotel Pullman... tapi aku tak mandi pun.. tak suka.... sebab tak reti berenang... aku cuma lepas kan haziq ajer dengan sepupu dia dekat pool.. ehh.. dengan pengawasan kakak-kakak aku... aiman ajer aku tak bagi .. sebab.... aku malas nak masuk dekat pool tu..... tak kose.............
Aiman.. bila dia tak leh mandi pool ajer.. mulut dia membebel mengalah kan mak nenek.... macam-macam dia cakap... nasib baik dia tak menangis ..... bila jalan-jalan... dia nampak ajer.... pantai buatan nie.. dia apa lagi dengan sendirinyaaaaa... dan tanpa suruhan dari aku.. terus dia bukak baju... dan terus KECEBOMMMMMMMM......

see..... suka laa tu

en.din jadi mandor



tu sebenornya.. dia tengah dok kaut pasir



Tiada ulasan: