Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 12 Oktober 2009

::... SeSSi MeLaNTaK ..::


ermmm.. nie acara tengahari semalam.. semalam aku tak sempat nak terus citer.. sebab aku balik pun dah nak dekat pukul 12.00 malam... jammed gila owhhhh..... sib baik bukan aku yang drive.... kalau tak..... uihhhhh lenguh laa kaki aku yang gebuss nie...... mungkin semalam banyak nau open house kan.. itu pasal la di atas jalan raya berlakunya kesesakan tahap gaban....


ooooohhh semalam aku ke mana?... uihhh penuh tul semalam aku punya jadual.... pack.. memula ke kajang... umah pakcik aku........ makanan.. sedap gila owh... yang paling aku tak tahan.... ketupat palas.... kalau laa mak mertua aku tau laa yang aku makan pulut.. mau menjerit orang tua tu... mana tak nyaa.. aku kan masih dalam berpantang lagi.. tapi nie bukan berpantang lagi.. tapi dah jadi pantang nampakk laa plak.... nasi dagang tu aku tak berapa nak admire se sangat... berapa bijik aku melantak ketupat palas tu.....hanya en.din ajer yang tau.... pandai gak laki aku tu cover bini dia kan... lap u laaa bie........



lepas melepak..bergosip.... dekat pukul 6:30 gak laa aku baru gerak balik.. tapi tu pun bukan terus gerak balik ker umah aku..... aku ader jemputan lain lagi.... kemana?... ke rumah adik en.din di ampang... dari kajang aku lalu hulu langat.... sesak jugak beb... ingatkan lalu dalam tak jammed.... sib baik masa naik bukit hulu langat tu tak berapa banyak sangat kereta.... sampai umah adik en.din pun dah maghrib.... solat.... lepas tu sambung melantak lagi..... menu?.. nak apa .. macam-macam ada... mee kari ada... nasi impit dgn sambal ikan ada... bee hoon goreng ada.. pendek kata.. semuanya ada laa... yang paling mantoppsss dan meletup.. nasi impit tu.. walaupun kekenyangan ... dekat sepiring gak laa aku makan.. mee kari?.. owhh itu en.din yang tolong suapkan dekat aku.... ahhahaha.... makan kena laa berkongsi.......


kami duduk sekejap ajer.. sebabnya?.. aiman mengamuk nak balik.. dia dah kepenatan.. sebab tengahari dia tak tidur langsung ..... .. aku lepak umah adik en.din pun dalam 15 minit.. terus angkat punggung .. gerak plak ke umah abang aku... owhhhh umah abang aku plak.... pizza.... .. melantak lagi... sampai terik perut nie baru laaa balik.......... aihhh bilaa laa bleh aku nak start diet balik nie....

2 ulasan:

Ruziawati Bukhari berkata...

salam shima..

dh baca entry shima yg lepas2.. harap shima dh ok ye? tak sedih2 lagi.. tq sebab tolong kami semalam.. kalau tak tak tahulah kami nak gagau kat mana.. tq bagi macam2.. terima kasih di atas segala2nya..

gmbr nanti t upload ok.. muah!!

nora berkata...

sesuai lah akak pakai tudung ala-ala ekin tu..cantik...