Nuffnang

Nuffnang

Ahad, 11 Oktober 2009

:..JaLaN-JaLaN BunCitKaN PeRuT..::


semalam.. haziq ader persembahan sempena hari kanak-kanak di Time Square... pagi hantar haziq ke taska..... aku tak tau persembahan apa yang haziq masuk.. tapi .. tiap hari bila balik.. asyik nyanyi lagu raya..... semalam bila tanya lagi.. dia kata.. patut dia pakai baju polis.. tapi cikgu tukarkan dengan orang lain.. sebab baju tu dia tak muat... haaaaa... tu laaa.. saper suh makan banyak kan... cian.........

lepas hantar haziq... aku dengan en.din... terus menuju ke shah alam..nie bukan rumah terbuka.. tapi... untuk perabihkan duit di poket nie haaaa... pergi tukar tayar kereta.. wira aku tu dah 2 tahun tayar tak bertukar.. dah bunyi semacam..... perghhh ngantuk gilaa menunggu dekat kedai tayar tu...

apakah kaitan pic nie semua.... arghhh pikir laa sendiri....




senyuman semanis kurma..







masa dekat kedai tayar.. dapat 3 msg.. perghhh open house tu.... satu kak ina... kak hanim... dan umah akak sepupu aku dekat Tasik Permaisuri...lepas tukar tayar.. terus ke rumah kak ina dekat presint 9.... thank kak ina.. laksa yang sedap dan nasi tomato yang paling marvelous... .. lepas rumah kak ina.. berdesuppp ke tasik permaisuri.... menu.... nasi jagung.... perghhh sedap giloss... tapi memandang kan perut aku dah terlalu ketat.. maka nya makan nya hanya laa seciput... Malam... ke rumah kak hanim plak.. laksa kelantan ko.... paling marvelousss.........pic?.. alahai... aku nie ader satu simptom yang kekadang aku sendiri tak tau.... mungkin semalam aku MALU lebih kut...... so.. hari nie kemana plak............!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: