Nuffnang

Nuffnang

Selasa, 8 September 2009

::.... KeaDaaN aKu KuReNG..::

sekarang nie aku tak berapa nak ok...
nak update blog pun aku tak berdaya...
tapi kalau menghadap FB aku ok ajer...
berFB sambil baring pun aku sanggup...
tapi bila aku bukak ajer blog.. terus aku rasa ...............
adalah lebih baik aku terus tutup dari aku merasakan...............
KEADAAN DIRI KU SEKARANG TIDAK BERAPA NAK KERUAN......
(hahahah tetiba keruan...)
tengok laa nanti bila aku rasa ok... akan aku sambung balik menambah entry-entry yang terbaru...

3 ulasan:

ai berkata...

nape ngan kau shima?

sakit ke???

Ruziawati Bukhari berkata...

samalah ngan t shima.. dh lama x jenguk kawan2 kat blog.. ni baru nak ziarah mereka semua termasuk u..

tp shima dan family sihatkan? t dan family pun sihat alhamdulillah..

jadi raya di kl tahun nikan? t raya kat pahang.. insya allah..

dh siap soping for raya? kami weekend ni x g mana.. dok rumah saja.. cuma adalah sikit2 barang lagi belum beli..

selamat berbuka puasa petang ni..

selamat berhujung minggu..
hv a great weekend

kiss for haziq & aiman...
muah!!

ni blog baru t.. pindah sebab kat blog lama dh tak muat nk upload gmbar lagi.. dh tak muat.. nak upgrade kena bayar.. tak tahu yg free kena bt camne.. so, t bukaklah blog baru..

http://watiyusof.blogspot.com

tq

♥ aimi @ kamalina ♥ berkata...

samalah kita...kalau kat fb tu, hari2 blh ngadap.. tak jemu..kat blog ni puas kena seru..tupun seminggu sekali je jenguk..