Nuffnang

Nuffnang

Isnin, 10 Ogos 2009

:.. TiMe UnTuK EnJoY..::



erm.. citer ahad dah habis... nie citer isnin lak..

isnin aku cuti... cuti?... nie adalah cuti untuk aku berjimba-jimba dengan member sekolah aku... Fiza dengan Huda... actually ramai yang di jemput tapi masing-masing ader hal kan... ialah.. dah weekday.. kalau jumpa time weekend maybe ramai.. habissss.... kalau weekday kena bawak anak laa plak.. motif sebenarnya ... 'No Child and No Husband'... bleh..

so pepagi hari aku dah keluar hantar hero-hero aku dulu ke Taska.. tapi... aiman dengan haziq tau laaa yang aku nak kemana..... sebab dorang pelik.. tengok aku berseluar Jeans bagai kan...
haziq:.. ummi nak g mana nie..

aku :.. ummi nak g kerja laa
haziq:.. tak pernah pun ummi g kerja pakai baju cam gini..
aku:.. ummi kursus..
haziq:.. kalau kursus mana beg
aku:..?!!!!!!!

haa sambung balik.... habih camno... tak leh mak dia nak berseronok-seronok langsung.. yang si aiman.. lagi haru.. dok mengamuk nak mengikut.......lepas sessi dengan anak-anak.. aku mengorak langkah... berdesuppppppp ke LRT......

abaikan kulit muka ku yang menggerutu dengan Jerawat

tepat 9:30 aku dah terconggok depan SOGO.... uihhhh nostalgia betul.. teringat time-time aku berdating dengan en.din.... pepagi cam gitu ler aku dah terconggok depan sogo.. pastu kang sampai ke petang laa baru aku balik...... mau tak nya.. satu KL kitaorang pergi.. time tu tak dek keta....so kitaorang naik teksi laaa jalan-jalan....... uiiiihhhhhh syiok gak ingat kisah lama.....


ok sambung..... bukak ajer pintu SOGO.. fizah dengan huda.. tak nampak batang hidung lagi.. aku masuk jalan-jalan dalam SOGO cuci mata dulu... tapi kan aku paling syiok tau.. kalau masuk SOGO time pepagi.. sebab rasa sungguh di hormati.... tapi sampai.. habis lagu kebangsaan SOGO tu laa kan ... lepas tu......boooolayaannnnnnn.......

aku dan Fizah

aku dah Huda

Huda dan Fizah



fizah dengan huda sampai.... apa lagi..... ke RED BOX laaa.... Layan pelbagai jenis lagu.. melalak.... sambil melahap apa yang ada dekat sana sampai 3 jam..... dan berjimba-jimba pada hari itu.. telah disponsor penuh oleh Fizah

2 ulasan:

Emy Omar berkata...

bestnya dapat jumpe kengkawan lama...sekali sekala kena tinggal budak2 ni ok gak kan shima boleh berjimba sesuka hati

ai berkata...

Syiokkan?? tu sbb tetiap bulan musti aku ngan mak2 hayam yg len gi jimba kat koke. ekekekeke..release jap ketensionan.