Nuffnang

Nuffnang

Jumaat, 14 Ogos 2009

::... SeSSi MeLaHaP... MeLaNTaK... D' SusHi KiNG..::



uiiihhhh hot pic nie...

kejadian tengahari tadi .. bertempat di Sushi King, Alamanda.... terdiri dari piranha-piranha yang Voque..... Voque ker.....?.. ermmm nie lah dia... kitaorang .. hari nie tak tau nak melantak apa..... last pilih Sushi king ... lagi pun aku kena banjer itu budak yang rasa kengkonon Comeii .. si Ellysa.. yer ler kan... semalam dia teman kan aku sampai jam 6:00 lebih .. sebab aku kena siapkan kerja-kerja aku tu.. kalau tak dek lysa... haiiii.... alamatnya tinggal aku sensorang laa dekat opis tu.. dah laa aku nie jenis spesis penakut tahap paling hampehh .... di sebabkan dia dah dok teman aku.. so kena laa bagi upah kan... mulut dia tu asyik laa nak makan 'TOKOYAKI'... haaa apa lagi.. ke Sushi King laa kitaorang tengahari tadi.....


Hot green Tea.... For Cik Bedah


so apa lagi. HASIMASHEEEEEEE......... ( macam dia sebut nama aku lak kan.. ahahah cik bedah Vangga.. Vangga..) jom nengok apa yang kitaorang makan..


kacang nie apa kebenda namanya pun tak tau.. tapi sedap.. manis ajer


one of my favourite... Ebiko

udang tempura... yummy

Tokoyaki

Golden Ball




Jom layan plak... piranha.. melantak...













1 ulasan:

ai berkata...

Bestnye makan jopon!!! i likeeeeeeeeee.....

kacang tu nama dia edamame le..hihihi..lemak je kan? hish...dah lama aku x mkn jopon. Bila kau nk angkut aku ni shima?? :P